Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Citaat van: sannie75 op juni 17, 2015, 12:49:45 PM
ja zeg stel je voor dan heb je straks heel veel kleine kavango-tjes :#
:H is daar dan een stroomstoring voor nodig :#

Citaat van: Chrisje op juni 17, 2015, 01:03:32 PM
Het is maar goed dat Goran, Sandra en ik op het veld staan. Komt er nog een beetje kleur op het veld.
:H :H

en vergeet Marjootje niet

herowebe

Wij hebben de reservering binnen..G10!!  :>

muis

Ook die staat er bij, dan zou je denken dat  Marjootje G9 heeft  :J O0

Marjootje

Heb nog steeds geen bevestiging binnen, denk dat ik maar es even ga bellen..... laterrr.

Frankie

Citaat van: Chrisje op juni 17, 2015, 01:03:32 PMHet is maar goed dat Goran, Sandra en ik op het veld staan. Komt er nog een beetje kleur op het veld.
Ik vind Trigano- en Cabanon-eigenaren plotseling een stuk minder aardig.

;)

KenJo

Ik zal de plaatsen g9 en g10 vanavond op de tekening invullen.
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

muis

Citaat van: Frankie op juni 17, 2015, 06:34:29 PM
Ik vind Trigano- en Cabanon-eigenaren plotseling een stuk minder aardig.

;)
:H :H de wagen van Chris is qua kleur bijna hetzelfde als die van jou en die van Sannie75 ook :H

Chrisje

Citaat van: muis op juni 17, 2015, 08:15:08 PM
:H :H de wagen van Chris is qua kleur bijna hetzelfde als die van jou en die van Sannie75 ook :H

Er zitten tenminste geen rare knikken bij ons in het doek

sannie75

Ik denk dat de jouwe wel de meest kleurrijke is Chrisje met je vrolijke gordijntjes!!

Albertine

Zouden ze er ook een vlaggenmast hebben voor onze club- vlag op het groepsveldje?  :P :P

muis

Citaat van: Chrisje op juni 17, 2015, 09:10:14 PM
Er zitten tenminste geen rare knikken bij ons in het doek
knikken in het doek?  Ik zag bij jou wel iets met een buis en een pootje toch :P

Een vlag :# Dan moet Alex het spandoek even opsturen.  Die ligt waarschijnlijk nog in zijn klapper. 

Marjootje

Ik wil ook nog achter een vlag aan, maar zag laatst alleen maar friesche vlaggen  :?

muis

Ik heb nog ergens een Nederlands tentvlagje.  Op een stokje, zal hem wel meenemen naar het klapweekend :J volgens mij is dat ook zelf te maken

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!