Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: muis op september 02, 2015, 08:08:41 PM
He Alex, andere telefoon?  Jij begint ook al met cijfers en haakjes ipv smilies :)14]
Ik heb d'r ook last van. Ben van de Samsung SII naar de S5 gegaan wegens drijfnat-gespoten telefoon:

Maar volgens mij heeft het eerder met geüpdate versies van Tapatalk te maken. :(

Theu

Het is de combi van Apple en tapatalk.

Alex

Klopt
Wel een nieuwe phone maar een huawei p8
Heeft dus met taptalk te maken.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Zie,  ben ik toch weer blij dat ik geen tapatalk gebruik  :X

Blijft wel een geweldige foto Frank :J :J

Alex

En toch word het makkelijker leesbaar.
Vind het via het scherm net te klein
Vooral zonder leesbril:)12]
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

muis

Geen tapatalk,  geen leesbril  :P :>

Ik zag trouwens op de Facebook pagina van de camping leuke foto's  :J we hebben er zin in  :> :> :>

Frankie

Citaat van: muis op september 04, 2015, 01:30:30 AM
:> :> :> Nog 2 weken  :> :> :>
Zullen we het klapweekeind (gezien het weer dat voorspeld wordt voor het eind van de volgende week) met één weekje vervroegen? :#

Frankie

Shoot! In Juni helemaal vergeten te betalen! Vandaag bedrag overgemaakt. Ik mag nog meedoen.  :#

muis

Marjootje

Komt er ook nog iemand uit Haarlem???

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Marjootje

tja, vind ik ook wel best, maar weet niet of je een "boodschapje" voor mij uit Haarlem wilt meenemen.

KenJo

O dat ligt eraan, als het geen kast is ofzo  :H  we rijden langs Haarlem als we naar t klapweekend gaan. Stuur maar een pm-tje
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!