Chat topic najaarsweekend

Gestart door Klavertjes, mei 25, 2010, 10:35:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Heb net veel geleerd uit de topic sex op de camping. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

famprima

Citaat van: Alex op augustus 15, 2010, 02:22:00 PM
Heb net veel geleerd uit de topic sex op de camping. :P
ja, niet stapelen :H :H :H

marcel.s

ik houd het bij de inflatelbel , dat is weer een voordeel van de tent, wij zakken er niet door  :#

Richard

maar dier douches zijn wel erg eng( lees klein) soms....soms eng voor de buren die zich gaan douchen ::)

Richard

Citaat van: marcel.s op augustus 15, 2010, 08:15:34 PM
ik houd het bij de inflatelbel , dat is weer een voordeel van de tent, wij zakken er niet door  :#

Doe jij het met een opblaasp.p  :H :H :H

famprima

hé zeg, nou nog s wat, sinds wanneer ben ik klapnerd???

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

famprima

Alex

Jawel.

Er zijn meerdere groepen.
Je begint in klapper na en bepaald aantal postings word je klap nerd heb je weer meer dan kun je zomaar iets anders worden. :P
Niks om je druk over te maken.

famprima

Citaat van: Alex op augustus 17, 2010, 09:13:29 PM
Jawel.

Er zijn meerdere groepen.
Je begint in klapper na en bepaald aantal postings word je klap nerd heb je weer meer dan kun je zomaar iets anders worden. :P
Niks om je druk over te maken.

En als je heel veel post wordt je eh... Alex!!!

Maar dat ben ik toch ook al??? ::)

Alex

Zoals ik klap gek. :P

klapper         
Klap fanaat    
Klap nerd    
Klap gek

muis

Klavertjes

En voordat je 'gek' bent wordt eerst nog 'klap prof', toch?  :J
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

Ja en dan evt de klapgekke prof ;)