Chat topic najaarsweekend

Gestart door Klavertjes, mei 25, 2010, 10:35:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

famprima

Wij kunnen eventueel een partytent meenemen. Maar als het zulk weer is als hier, heb je daar niet veel aan. Het STORMT hier!!

Klavertjes

Citaat van: famprima op september 07, 2010, 07:30:38 AM
Wij kunnen eventueel een partytent meenemen. Maar als het zulk weer is als hier, heb je daar niet veel aan. Het STORMT hier!!

Maar da's alleen vandaag en morgen, dan wordt het weer beter! En vooralsnog alleen voor za.avond stond er wat neerslag gemeld, dus als hij voor jullie mee te nemen is, zou dat super zijn (in het kader van beter mee.. dan om verlegen zitten om zo'n ding, toch?)
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Zo het ziet er weer wat beter uit voor vrijdag.
Weer 2 klanten gedaan.
We hebben nu nog maar 8 klanten op papier :P voor de vrijdag.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

zal ik je baas ff bellen voor meer werk zo dat je je niet verveelt >:( >:( >:(

Alex

Citaat van: caspar op september 07, 2010, 04:49:10 PM
zal ik je baas ff bellen voor meer werk zo dat je je niet verveelt >:( >:( >:(
Weet hij lekker van hij was zelf zo dom om mijn vrije dag te vergeten. :p
En tja ik ga niet elke dag zonder pauzes door.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Na deze mega natte dag is nu zelfs de weersvoorspelling nog beter geworden! Nu pas beetje regen op zondag (en dan moeten we het juist niet hebben!)

Die schuift vast ook nog door naar maandag...

kantie

zaterdag in de middag kom ik is ff kijken bij de klappers :#

Alex

Leuuuuk maar pas op hoor we zijn in het echt nog gezelliger. :P

Behalve Richard maar dat zul je wel merken. :P

Richard

Citaat van: Alex op september 07, 2010, 09:14:27 PM
Leuuuuk maar pas op hoor we zijn in het echt nog gezelliger. :P

Behalve Richard maar dat zul je wel merken. :P

Ik niet gezellig :?  zonder mij geen zonnetje hier.. :#

Alex

Citaat van: Mr Roadmaster op september 07, 2010, 09:16:30 PM
Ik niet gezellig :?  zonder mij geen zonnetje hier.. :#
Oeppsssss hij leest ook alles.

Richard

tis zo gezellig met mij, dat we al in colonne komen aanrijden...met vouwwagens naar Zeewolde...ze bellen me zelfs al op :K :K :K

jouw beurt ouwe brombeer :#

caspar

Citaat van: suus655 op september 07, 2010, 09:17:38 PM
we wachten wel af wie het gezelligste is van jullie.
ikke maar ik kom niet dus je moet het met een paar zuurtjes doen

Alex

Citaat van: Mr Roadmaster op september 07, 2010, 09:19:52 PM
tis zo gezellig met mij, dat we al in colonne komen aanrijden...met vouwwagens naar Zeewolde...ze bellen me zelfs al op :K :K :K

jouw beurt ouwe brombeer :#
Nou moet wel eerlijk toegeven dat ik me even geen raad zou weten als jullie iet zouden komen.

Klavertjes

Wat is nou toch een klapweekend zonder Richard? Dat zou toch echt niet kunnen!

't is nu ook echt weer een supermix van 'veelplegers' mbt klapweekenden en 'newbies'! Dat maakt het nu al weer gezellig! Heb er echt superveel zin in!

Alex

Citaat van: klavertjes op september 07, 2010, 10:03:49 PM
Wat is nou toch een klapweekend zonder Richard? Dat zou toch echt niet kunnen!

't is nu ook echt weer een supermix van 'veelplegers' mbt klapweekenden en 'newbies'! Dat maakt het nu al weer gezellig! Heb er echt superveel zin in!
Dit is waar we het voor doen of niet dan.
Ik in ieder geval wel hoe meer zielen hoe meer vreugd.