Chat topic najaarsweekend

Gestart door Klavertjes, mei 25, 2010, 10:35:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

geertje68

Hihi, ik heb het niet zo heel snel koud maar heb de meivakantie nog sterk in mijn gedachten. Toen had ik het wél koud!

De port wordt wel een ruby, maar hoeft niet heel oud hoor....ga eerst wel aan de wijn en pas als het koud wordt de port...daar is een oud bijbels verhaal over, dat je de beste wijn niet voor het laatst moet bewaren ofzo..
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

muis

Nout heeft vast zn voetenwarmer weer mee :J

Ik pak morgenochtend ook alles in. De wijn moet ik nog even halen :# Pannenkoekenmix is in huis, nu nog aanmaken en in flessen.

De fleecedekens liggen hier idd ook klaar

Diploma's mee voor de kids en natuurlijk ren je rot, spullen voor de lampionnetjes liggen klaar. Shoot, ganzenbord ligt nog op mn werk :(  Nou ja, Susanne zou ook nog een boekje meenemen met spelletjes. En ik denk dat de kids zich ook heel goed zelf vermaken :J

panevino

Citaat van: geertje68 op september 09, 2010, 11:31:59 PM
Hihi, ik heb het niet zo heel snel koud maar heb de meivakantie nog sterk in mijn gedachten. Toen had ik het wél koud!

Potverdorie! Ik stond met met Koninginnedag en 5-mei in Zeeland. Keiharde wind en een zonnetje. Lekker overdag, maar de lucht was koud. 's Nachts echter ben ik enkele keren wakker geworden omdat, zoals altijd, buiten de slaapzak draaide. Toen was het koud! Hoe koud? (Als exacte-nerd kun je dan maar 1 ding doen). Mijn thermometer gaf iets onder het 0-punt aan!!! In de tent! Dat is best fris om buiten de dekens te liggen  :#

Ik heb toen overigens het 1200W kacheltje in de vooravond aangedaan en toen hebben de kinderen en wij gewoon in de naakte waarheid ons om kunnen kleden zonder het maar een beetje koud te hebben. 's Ochtends ook weer even aan en het was perfect!
// Marcellino Pane e Vino \\

famprima

Citaat van: geertje68 op september 09, 2010, 11:31:59 PM

De port wordt wel een ruby, maar hoeft niet heel oud hoor....ga eerst wel aan de wijn en pas als het koud wordt de port...daar is een oud bijbels verhaal over, dat je de beste wijn niet voor het laatst moet bewaren ofzo..
Komt dat niet uit de Verloren Zoon...

famprima

Goedemorgen!
Ik heb last van Kampeer Paniek. Wat er allemaal niet méeee moet, gottegottegot...
Nouja, het komt vast wel goed. Hoop ik.
Denkt er iemand aan muggenolie?  :J
Qua drank ben ik niet zo ingevoerd, maar mijn vader heeft nog een vracht staan en drinkt het niet op, dus daar ga ik wel even buurten. Heeft volgens mij ook nog een staart mooie whiskey...
Het kan zijn dat we toch, om 5 uur, eerst even thuis eten en pas daarna gaan rijden. Zijn we er nog wel rond zeven uur, tenslotte... Maar dat is voor de mannen wel het prettigst, denk ik, om eerst even te eten.
Tot vanavond allemaal!

Richard

Dames en Heren,

Letten jullie vandaag extra op, op de weg...de politie gaat extra controleren op de weg..o.a. op bellen tijdens rijden aso rijden onnodig linksrijden, snelheid..dus straks met de klapper ff opletten 90 KM/PU max...

en op je gewicht zou ik ook ff opletten... :# van de combi vouwwagen en auto

famprima

Citaat van: Mr Roadmaster op september 10, 2010, 06:58:42 AM
Dames en Heren,

Letten jullie vandaag extra op, op de weg...de politie gaat extra controleren op de weg..o.a. op bellen tijdens rijden aso rijden onnodig linksrijden, snelheid..dus straks met de klapper ff opletten 90 KM/PU max...

en op je gewicht zou ik ook ff opletten... :# van de combi vouwwagen en auto

Ah, dank voor dat laatste deeltje van de zin.
Ik ben een afschuwelijke linksrijder... Ik heb zo'n hekel aan dat in- en uitzoemen... En tegen de tijd dat ik dan weer naar links wil moet ik altijd op een hele stroom andere linksrijders wachten, mopper mopper...

screech

Mieke

IK wens jullie een super fijn en lekker warm weekend toe!!!!!

geertje68

Citaat van: famprima op september 10, 2010, 06:53:23 AM
Goedemorgen!
Ik heb last van Kampeer Paniek. Wat er allemaal niet méeee moet, gottegottegot...
Nouja, het komt vast wel goed. Hoop ik.
Denkt er iemand aan muggenolie?  :J

Tot vanavond allemaal!

Kampeerpaniek????Jullie gaan in de caravan!!! Met inrichting, servies en alles!! Dus dat kun je al thuis laten. Dus alleen maar kleren, eten en extra dekens!!! O ja, en sjempotten voor lampions, en die drank van je vader mag ook hoor! Muggenolie!! Idd niet aan gedacht. Neem ik zomers altijd mee maar gebruik het eigenlijk nooit. Maar pak het toch maar weer in ja, zo vlak bij het water!

Maarre.....ikke ook inpakstress hoor. Ik zit het ook maar uit te stellen! Nog ff een bakkie koffie....nog ff op het forum....nog ff....nou, zal ik toch maar beginnen dan??

Tot vanavond!!!
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

Klavertjes

Citaat van: muis op september 09, 2010, 11:33:04 PM
Nout heeft vast zn voetenwarmer weer mee :J

Yep die zit in de wagen (nu alleen de gasflessen er nog bij  :H :H).

Hier ook lichte inpakstress, Nout is dus sporten voor zijn werk, en ik moet alles doen... ::)

Staat hier een hele berg spullen in de huiskamer, ehhh is dat voor twee dagen???  bier en  W: ook al gehaald, kwam alleen net nog de stoelen tegen in de schuur... Die zijn toch ook wel handig om mee te nemen!

Nout heeft de wagen gisteravond voor me gekoppeld want ja ik ben tenslotte en vrouw en dan ben ik toch bang dat ik het niet goed doe...

Laters, ik meld me nog even als we vertrekken!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Klavertjes

Ben heel eind op weg, blijf altijd met een hoop 'losse' zooi zitten, kids worden weer ingebouwd dus!

Nout was de stoelen dus vergeten klaar te zetten dus die gaan niet op de imperiaal, dus nu in de dakkoffer v/d auto, dus minder ruimte voor andere dingen, zo nog ff puzzelen!

CEO

Nou mensen, veul plezier en goed weer in Zeewolde. Ik ben een weekendje elders, anders waren we zeker meegegaan. De voorpret druipt er aan alle kanten vanaf!

Nu duimen dat het voorjaarsweekend voor ons gunstiger valt...
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Klavertjes

Plezier gaan we maken! Mooi weer lijkt het ook te worden, dus genieten zullen we wel!

Alles zit in de auto, straks Jur uit school halen om 12u, nog even een broodje eten en dan 'en route'!

muis

tnx CEO, gaat zeker lukken, Jij een goede week gewenst :zw :zw In 2011 heb je een nieuwe kans ;)