Chat topic najaarsweekend

Gestart door Klavertjes, mei 25, 2010, 10:35:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klavertjes

Zo alles uit de auto, wagen bijna droog, zo weer even dichtklappen!

Tosti's in het tosti-ijzer, we houden 't maar ff simpel vanavond (genoeg gekookt afgelopen dagen... maar met véél plezier hoor!)

We hebben enorm genoten met z'n allen en ga zo ff nagenieten met het filmpje en de foto's uploaden!

Ga ff in de weer met het filmpje, als het me zelf lukt een DVD'tje ervan maken (Nout heeft 4 dagen late dienst vanaf do. dus dan kan ik misschien ff prutsen), anders gaat ie mee naar m'n vader met z'n montagecomputer, maar dan duurt 't wat langer!

Als 't klaar is meld ik het hier en dan kan je je adres PB-en als je een kopietje wil!

Kids tosti naar binnen schuiven en wij klappen ff de kar in!

Laters!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

caspar

als er niemand problemen heeft met youtube kan je hem ook daar op zetten mits hij minder is dan 2 gig en iedereen kan het mee kijken

famprima

1. Recensie Najaarsweekend:
Het was geweldig. Het was gezellig. Het was heel lekker. Veel te weinig geslapen wegens geluidsoverlast (we noemen geen namen, maar vrijdagavond was het een zekere RK en zaterdag was het ene MP). Maar daar viel wel omheen te slapen, dat was "eigen" lawaai, tenslotte :).
Daartussen kwalitatief nogal variërende bandjes met een, naarmate de avond vorderde, juist toenemend volume. Naar ik begreep van de campingeigenaar heeft hij hoogstandig zélf de stekkers eruit getrokken, had hij dat maar wat eerder gedaan, de held.

Er waren een aantal dames die zich een slag in de rondte hebben gewerkt: met name en zonder anderen te kort te willen doen: Rianne, Anne Marie, Bonny, en Wilma. Ik zou daar toch graag eens uitgebreid waardering voor willen want die meiden DRAGEN ZO'N WEEKEND VAN KOP TOT KONT!!

Dat brengt mij bij enkele punten die wat mij betreft eens ter overweging zouden mogen dienen:
a/ kunnen we niet een kleinere camping gewoon compleet afhuren, en ja, ik weet het is bijna net zo'n taboewoord als caravan, maar bv. een boerderijcamping? Veldje voor 15 klappers, nou ja, doen we gek, zetten we er nog éen bij (of een De Waard tent, die prop je altijd nog wel ergens tussen - we hebben jullie gemist, Marcel en Petra) en diertjes en een speeltuintje voor het grut et voilá.
Dan zijn we ook de enigen die geluidsoverlast geven en alleen aan onszelf.

Ander voordeel: we zijn dan ook de enigen die het toiletgebouw gebruiken. Want dat was hier echt knudde: er waren 2 wc's open voor onze hele groep plus wie er vanaf andere veldjes nog kwam buurten, éen wc had een stukke wcbril en dat gaf niet alleen bij degenen die gedronken hadden een vreemde kijk op de wereld. Bovendien moest je kiezen tussen douchen en afwassen, en zelfs 2 personen douchen of 2 personen afwassen ging niet want dan trok de éen het warme water compleet weg bij de andere. Ik vind het ook niet leuk om langs de pissoirs te lopen, die in de buitenlucht waren. Niks tegen pissoirs, maar... nou ja, je snapt me wel, ik hou niet van bloot vlees.

Een ander punt is toch de catering: ik vind het altijd superlekker en supergezellig maar ik heb het even zitten uitrekenen: er zijn 3 dames 3 uur wezen boodschappen doen, dat is 9 man... eh.. mensuren; daarna hebben er zes vrouwen minstens éen uur aan de slag geweest met de preparatie, en éen vrouw een half uur, dat is dus 6,5 mensuren; er is vervolgens nog zo'n uur afgewassen door 5 mannen, en de volgende dag ook nog een uur door 2; dat is 7 mensuren, tellen we op en kost de bbq alleen al in werk 22,5 mensuren.  Dan heb ik het niet over het bbq-en zelf want dat schijnt men/man leuk te vinden?
Wellicht is er voor die vrouwen die gaan trillen van stilzitten iets leukers te bedenken dan al dit en kunnen we de volgende keer gewoon een chinees bellen en á 10 euro de volwassene een rijsttafel bestellen? dan hoeven we allemaal alleen ons eigen bordje af te wassen en blijft er alsnog genoeg te eten over voor het ontbijt??
Het is misschien niet zo exquisite als zelfgemaakt, maar die meiden zijn er ook voor hun ontspanning! En nu werd er vooral veel gezórgd. En dat waardeer ik ontzettend maar het moet niet zo zijn dat het voor de voornoemde vrouwen een soort vastgelegd ritueel corvee is want dat is weliswaar geen planning (brr) maar wel al te gemakkelijk voor vaststaand aangenomen.

2. hehe, dat was dat.

3. We zijn vergeten Bonny gedag te zeggen en dat is geheel per ongeluk maar wel heel ongezellig en onaardig, dus bij deze: Bonny! sorry, we zeggen dag, en kus-kus en tot de volgende keer! Het was weer heel leuk met je.

Zo, nu koffie. Oh nee. die is op...
Hartegroet!
Alexandra

PS: Caspar en Francis, jullie ook gemist!!
PS2: is er sprake van een keer naar Zeeland voor klapklup? Dat wordt ons te ver weg. Alsmede alles onder Nijmegen, zegmaar.

panevino

Hier in Nieuw-Vennep heeft de zon de hele tijd geschenen. Ik heb de tent dan ook al droog in de wagen zitten...

Net effe gedouched, nadat ik de spullen uit de auto heb gehaald. Nu PIZZA!
// Marcellino Pane e Vino \\

caspar

is dit klein genoeg http://www.hoeveheikant.nl/
en daar kan ook geregeld worden een bbq en grote party tent en andere dingen

famprima

ja dat wel maar volgens mij nogal vér onder Nijmegen? :zw

caspar

famprima

Citaat van: caspar op september 12, 2010, 06:33:46 PM
bij tilburg dus valt mee :P

Is er ook een smiley met zijn handjes wapperend naast zijn oren en de tekst: prrffffff?

caspar

ach als het vw kamp 4 dagen duurt dan is het toch niet zo erg en anders doe je het in 2 delen ga je 1 nacht op de camping staan waar je nu geweest ben (huur je die sleurhut )en dan door naar hoeveheikant  :H :H :H

Alex

Citaat van: caspar op september 12, 2010, 06:30:51 PM
is dit klein genoeg http://www.hoeveheikant.nl/
en daar kan ook geregeld worden een bbq en grote party tent en andere dingen
Groepen zijn van harte welkom met uitzondering van Hemelvaart en Pinksteren en in het hoogseizoen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Het mod team is druk opzoek naar een camping voor het voorjaarsweekend. We hebben een aantal punten waar we op letten. Zodra we iets weten horen jullie dat natuurlijk zsm. Blijven we hier nog even op het najaarsweekend hangen, gevoel vast houden. je punten nemen we mee Alexandra.

Het was weer erg leuk om iedereen te zien, te spreken en ook weer nieuwe leden te ontmoeten. Ook dat er weer leden op de koffie kwamen :J Marcel, wil je aan Susanne doorgeven dat wij het erg gezellig vonden dat ze toch kon komen :J

De camping, tja ik vond de plekken lekker ruim, het veld was leuk qua opzet (een paar bomen in het midden voor schaduw) en niet te groot. Dankzij het zeil van Nout en Rianne (nog bedankt) zaten we droog en met de partytent van Alexandra en René was er ruimte genoeg om met zn allen goed te kunnen zitten.

De wespen hadden ook een kampeerweekend op de Parel en hebben ons zeer regelmatig bezocht. Er werd zo fanatiek gemept dat de vliegenmepper van Chris overmidden ging. Ik  hoor op de achtergrond nog steeds de namen van alle kids voorbij komen, Roan en Ard hebben het ook weer helemaal goed gehad.

Iedereen bedankt :J

Alex

Over het eten is trouwens afgesproken dat we het met de dames in de gaten houden.
Als die aangaven dat het teveel word moeten we wat anders gaan verzinnen.

Trouwens wat weer een lekkere salades en vis gerechten waren het weer zeg.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

we melden ons allemaal apart aan  :P dus lijkt geen groep
maar als wij alle plaatsen huren kunnen ze denk ik niet weigeren

Alex

Citaat van: caspar op september 12, 2010, 06:46:18 PM
we melden ons allemaal apart aan  :P dus lijkt geen groep
maar als wij alle plaatsen huren kunnen ze denk ik niet weigeren
Hoeveel plaatsen hebben ze daar eigenlijk. :?

Alex

Eindelijk de lucht trekt hier open.
De wagen staat voor de deur te luchten die haal ik morgen wel binnen.