(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Citaat van: JackenMarianne op december 04, 2011, 04:11:06 PM
Er wordt wel druk (niets) georganiseerd, maar nu we met zo een grote groep op de camping komen staan, zou de camping dan ook niet iets voor de kinderen kunnen organiseren?
Is toch niet heel raar om te vragen... toch???  :J

Zoals een zeskamp of zo iets??? :W :K :W

Enne met pannenkoeken bakken zullen we druk mee bakken (lees we = Jack), of we met de bbq mee doe weten we nog niet hoor, heel leuk een grote groep, maar zal het daardoor niet erg lang wachten worden op een stukje vlees???? Zo veel mensen..... kan me van vorig jaar herinneren dat er weinig bbq plek was voor wel heel veel mensen...
Jack, gerust mee doen met de BBQ, mag je gerust op je eigen BBQ gebruiken voor je eigen tent met een groepje aldaar..

misschien dat je samen met Walter en Casper een mobiele BBQ team kan  vormen en zo langsgaan om bij iedereen een stukje vlees te garen met een borrel en waterpistool...whahahah

Richard

Welkom

@Manueeltje77
@Chrisje :>  :zw

Gezellig dat jullie ook meegaan op het klapweekend... :> :>

bensi

Ook vanaf hier Welkom

@Manueeltje77
@Chrisje   

:zw :zw

Wat een fantastische grote groep wordt het komend voorjaarsweekend   :>
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

CenC

Yep reservering is binnen... :> plaats 61
Wij hebben er zin in...!!

En we doen mee met de pannenkoeken bakken (als het nodig is), BBQ.... W:

Groetjes Chantal, Charles en Guido

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

ja alex dat gaat wat worden
maar krijgen we nu nog meer korting  :P :P
en kan jij mischien vragen als die beton plaat er nog legt of ze daar een stook plaats kunnen maken (en partij zand waar we hout gekontroleerd door aangewezen mensen aan steken  )
en dan iets van een stapel snoei hout pallets

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

Citaat van: Alex op december 13, 2011, 08:55:02 PM
Je hebt zelf toch ook een mond. :P
maar dacht dat jij meer contakt had met die mensen maar anders bel ik ze zelf wel :-p

Alex

Ik regel alleen dat jullie er mogen staan en dat het eten op tijd er is. ;)

Van_looney

Waar we vorig jaar nog zaten te hopen op 25 of misschien zelfs 30, gaan we dit jaar wellicht voor de 50?

Richard

50 vouwwagens a gemiddeld 3 personen= 150 man/vrouw/kind.. slik dat wordt een grote groepsfoto, moet ik een brredbeeldlens gaan kopen :( ::)

JanW

Of je gaat iets verder weg staan ::)

Jee, 150 man dat begint op een sekte te lijken, iemand toevallig lang haar en een baard :X

Richard

Citaat van: JanW op december 13, 2011, 09:52:25 PM
Of je gaat iets verder weg staan ::)

Jee, 150 man dat begint op een sekte te lijken, iemand toevallig lang haar en een baard :X
Die is net het land uit :O

muis

Nou Rich, het gaat harder dan je denkt. Heb net even zitten tellen en ik kom nu al op 135 pers waarvan 75 volwassenen ::) ::) kun je nagaan hoeveel erbij komen bij 50 wagens

Citaat van: Mr Roadmaster op december 13, 2011, 09:53:00 PM
Die is net het land uit :O
:H :H
Laat jij je haar groeien Richard :#

Richard

Geen haar op me hoofd die daar aan denkt. :#