(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: ishirra op april 03, 2012, 09:46:47 PMHeb vandaag een plaatsje gereserveerd op de camping.

An en Anne

Hoera!!!

Mag aannemen dat de camping dan in overleg met de eigenaresse tijdelijk omgedoopt wordt tot Camping Kom-es-An-en-Anne?  :#

ishirra

Citaat van: Frankie op april 05, 2012, 11:01:20 PM
Hoera!!!

Mag aannemen dat de camping dan in overleg met de eigenaresse tijdelijk omgedoopt wordt tot Camping Kom-es-An-en-Anne?  :#

Ze mag onze naam alleen gebruiken als ik een kroontje en prinsessenjurkje mag dragen tijdens dat weekend!  :#

muis

:H :H Van mij mag je hoor :#

Naast An en Anne komt Faba ook uit Belgiƫ

Richard

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

muis

ishirra

We tellen echt niet af.......we tellen echt niet af................................... ok we tellen wel af...........sorry.........  :#
nog 34 veel te lange dagen  :I

caspar

ishirra

yup heb ze gehad. is een leuke folder! ik heb de originele handleiding zelfs nog, als je die wil mail ik die wel effe door.

caspar

Citaat van: ishirra op april 12, 2012, 11:41:25 PM
yup heb ze gehad. is een leuke folder! ik heb de originele handleiding zelfs nog, als je die wil mail ik die wel effe door.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die wil ik graag hebben

Richard

Ohjee de 2 staat er nu....
nog maar    ..........29....dagen................   

ff

Krijg zojuist te horen dat het schoolreisje van Xarno tot ca. 15:30 duurt.
Dan moeten we dus nog van Plaswijckpark (Rotterdam) naar Kom es an rijden.

Normaal zou dat ongeveer 2 uur duren, maar hoe zal dat met de files zijn op die dag.

Tevens hebben we dan een probleem met het opzetten en eten.
Xarno is 4 jaar en waarschijnlijk doodmoe, hij zal ook vroeg naar bed gaan (19:00 is redelijk normaal voor hem).

Wij komen aan en dan moeten we eerst de wagen opzetten, ik ben bang dat ik niet klaar ben voor 20:00 uur.

Wat zouden jullie doen?
De woensdag lekker thuis blijven en dan de donderdag maar gaan zodat hij het rustiger heeft?

sannie75

Wij hebben dat ook eens een keer gehad en toen hebben we eerst als een speer de wagenbak opgezet, kids erin te slapen gelegd en vervolgens hebben wij op het gemakkie de voortent opgebouwd. De wagenbak staat immers zo toch!

Maar waarschijnlijk is hij zo moe en afgedraaid van de schoolreis dat ie in de auto al in slaap valt, dan zou ik hem lekker in de auto laten liggen, de boel opzetten en hem dan lekker in zijn bedje schuiven...zorg in ieder geval dat je eten bij je hebt zodat je in de auto al wat kan eten, want vermoeide kinderen met honger.... :X

Richard

Gewoon komen,
Xarno leg je gewoon bij de buren neer in de tent,kan ie lekker slapen en is er oppas...eerst eten pannenkoeken en dan met hulp ff snel klappen...tenzij het weer roet in het eten gooit...en dan heb ik niet over aangebakken pannenkoeken....
en files...tja dat heb je niet in de hand net zoals het weer....

sannie75

Uiteraard moet je doen waar jullie je goed bij voelen he! Als je het echt niet ziet zitten dan zou je uiteraard de volgende ochtend vroeg kunnen komen. Wat ik eerder schreef is puur mijn idee ik zou zo lang mogelijk van het weekeinde willen genieten en dus al woensdagavond aan willen komen op de camping....