(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

dat heb ik ook gedaan! Ik had al de 2e week van mei vrij (2e week meivakantie bij ons) en ik werk op dinsdag, woensdagochtend en donderdag dus woensdagochtend vrij genomen , donderdag hemelvaart. Dan zou ik dus alleen die dinsdag moeten werken, nu ben ik gewoon 2 hele weken vrij!!!

hermanusb

Citaat van: geertje68 op april 18, 2012, 09:18:45 PM
Wij vertrekken op 1 mei al naar Kom-es-an! Hoop wel dat het dan een beetje warmer is dan nu! Brrr, anders moeten we op zoek naar een beter kacheltje. Als jullie dan allemaal aankomen op 16 mei, staan wij al kant-en-klaar. Zijn er nog meer mensen die eerder komen/langer blijven dan alleen het vw-weekend?

Tot die tijd ga ik me maar eens flink inlezen hier. Ik ben een tijd niet p het forum geweest en ik zie allemaal nieuwe namen (en ook een heleboel oude )

Wij komen 20 april aan.
Seizoensplek en we staan op 8

Frankie

Citaat van: bensi op april 18, 2012, 09:34:08 PMEn dan lekker compleet gesetteld genieten van al die vouwwagens die binnen komen en gaan bouwen  :P

Nou, bouwen, bouwen, wij waren toch echt van plan om aan te komen rijden en dan fliep-flap-floep in vijf minuten te staan hoor.   ::) :#

Boompje

Citaat van: Frankie op april 18, 2012, 11:10:00 PM
Nou, bouwen, bouwen, wij waren toch echt van plan om aan te komen rijden en dan fliep-flap-floep in vijf minuten te staan hoor.   ::) :#

you wish....
Quitters never win, winners never quit

panevino

Ik denk dat het wordt : fliep - praatje met die - flap - iemand anders wil even kijken hoe je het doet,  dus weer ene praatje - floep - dorst van het praten, even wat te drinken - F*CK het wordt al donker!

:#
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

mvdkant

ha :# bij mij wordt het gewoon klap, klap, klap, klap, klem, klem (en nog wat meer klemmen) en ziezo, daar staat ons kampeermiddel in 20 minuten :> :> :>

alleen de voortent opzetten is meer werk ivm geweldige franse pasvorm :N

Richard

Citaat van: mvdkant op april 19, 2012, 07:09:20 PM
ha :# bij mij wordt het gewoon klap, klap, klap, klap, klem, klem (en nog wat meer klemmen) en ziezo, daar staat ons kampeermiddel in 20 minuten :> :> :>

alleen de voortent opzetten is meer werk ivm geweldige franse pasvorm :N

Ik doe lekker rustig aan..uurtje of anderhalf en ben ik klaar strak en mooi .Doe er express zo lang over kan iedereen zien wat een luxe wagen het is.... >:(

muis

Die van ons is net een weerstation. Als die flap flap doet moeten we hem nog vastzetten en waait het, als we tik tik tik horen regent het  :#

Miss BBQ

Citaat van: muis op april 19, 2012, 09:55:04 PM
Die van ons is net een weerstation. Als die flap flap doet moeten we hem nog vastzetten en waait het, als we tik tik tik horen regent het  :#

:H :H :H

Richard

Citaat van: muis op april 19, 2012, 09:55:04 PM
En zie je de sterren schijnen dan hebben ze de vouwwagen weggehaald... ::)

Boompje

ff wat anders...zag net in het aanmeldingstopic dat Bonny zich druk gaat maken om de bingopresentjes op basis van de lijst kids die meekomen.
Wil dat zeggen dat we dit jaar geen kadootjes mee hoeven te nemen ?
Quitters never win, winners never quit

Richard

Citaat van: Boompje op april 20, 2012, 09:37:59 PM
ff wat anders...zag net in het aanmeldingstopic dat Bonny zich druk gaat maken om de bingopresentjes op basis van de lijst kids die meekomen.
Het is altijd leuk om weat mee te nemen  voor de kidzz..nu zijn er ook oudere kinderen bij tieners 10-16 jr denk hier aan als je iets wilt meenemen...voor de kliene kidzz is er nog een en ander..Bonny zal nog wel reageren...

Van_looney

ff

Citaat van: Boompje op april 20, 2012, 09:37:59 PM

wie wat waar?