(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

ishirra

Citaat van: Mr Roadmaster op april 23, 2012, 05:37:53 PM
Het enigste wat we verwachten van jullie is een beetje medewerking tijdens de BBQ-en en het opruimen...
verder verwachten we dat jullie er gezellig meekletsen , maar alles mag en niks moet...
meer is er niet.....en minder ook niet...

Gezellig meekletsen kunnen we als de beste en om de handen uit de mouwen te steken zijn we ook niet te beroerd hoor.  Vroeg me gewoon af of we voor dingetjes moesten zorgen voor de kinderen, buiten bier en versnapperingen voor de volwassenen (ik neem aan dat iedereen z'n eigen emmer meebrengt voor de morning after  :# )

Jootje1710

Citaat van: buzz op april 23, 2012, 01:01:41 PM
heeeee hallo allemaal

wij hebben voor de stoere jongens...... Carcasonne spel ( gewonnen bij de vrienden loterij hahahahaha,maar we hebben meiden en die vinden dit niks aan )
we hebben nog een pot et waterbalonnen, en een pakje stoepkrijt !!!!!
groetjes hans en mellanie bus

Hoi,
Nou heb ik naast 1 jongen ook nog 2 meiden en die van mij vinden Carcasonne een GEWELDIG spel. En eigenlijk vind IKKE het een superspel. Ik neem het ook mee naar de camping.
Groetjes, Jootje
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

faba

Voor die kater:
Opgelet, niet zo'n canvas klapemmer want het schijnt dat die in mekaar zakt bij warm water dus ook bij   :ca  :# :#

OK, handjes laten wapperen dus en verder zorgen we voor enkele bakken  bier.  Dat kunnen wij  KK
Zal verder wel eens kijken voor gezelschapsspelletjes voor volwassenen en kinderen.

En een vertalend woordenboek Nederlands - Nederlands  :X :X om e klapke te kunnen placere

buzz

:> :> :> :> :> :> :> :> :> :> de zon is er oooooooooo laat hem aub nu blijven...........!!!!!!

faba

:( hier si nikske te zien behalve wolken

Niet om jouw pret te bederven natuurlijk  :#

Jootje1710

Ach, hier in Bussum is het alleen maar bewolking waaruit ook nog een bui regen valt :-(

En ik denk maar zo, alle bewolking hier kan niet elders zijn (en ik ben gewoon aan het werk)  :J

Jootje
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

buzz

en alles wat er nu valt valt straks in hengelo niet he !!!!!! hier nog steeds zon we zitten zelfs lekker ff buiten ,maar voor hoelang nog ?????? :K

Angel

Als je dat wil weten moet misschien even buienradar raadplegen  :)

muis

Iedereen gewoon een blikje zonneschijn meenemen. Werkte vorig jaar ook goed alleen waren de blikjes op zondagochtend op :#

Richard

Citaat van: muis op april 24, 2012, 08:07:12 PM
Iedereen gewoon een blikje zonneschijn meenemen. Werkte vorig jaar ook goed alleen waren de blikjes op zondagochtend op :#
Nee hoor, ik had een paar blikjes achtergehouden voor het pinksterweekend :P

ishirra

Citaat van: Mr Roadmaster op april 24, 2012, 08:11:17 PM
Nee hoor, ik had een paar blikjes achtergehouden voor het pinksterweekend :P

Dus als het regent moeten we bij jou zijn voor de blikjes zonneschijn?  :#

Richard

Citaat van: ishirra op april 24, 2012, 08:15:09 PM
Dus als het regent moeten we bij jou zijn voor de blikjes zonneschijn?  :#
Maar alleen als je er met Pinksteren bent, anders hou ik ze zelf >:(

Henk CC

Hilversum is ook nagenoeg droog geweest vandaag. :)

geertje68

Misschien heb ik het gemist, maar is er dit jaar nog een vouwwagen demo?
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

CEO

Citaat van: Henk CC op april 24, 2012, 09:30:05 PM
Hilversum is ook nagenoeg droog geweest vandaag. :)
Maar op de A1 bij Bussum, toch redelijk in de buurt, kwam ik gisteren in regelrecht noodweer terecht. Hoosbui, nauwelijks zicht, en iemand die 40 reed zonder enige vorm van verlichting...
If you choose not to decide, you still have made a choice!