(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

caspar

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 04, 2012, 11:14:31 PM
Ja ontmoet...en beviel het ...ja van een zoon... ::)
maar die heeft ook weer een tik valt van de brandtrap zonder rede

Richard

Citaat van: caspar op mei 04, 2012, 11:16:11 PM
maar die heeft ook weer een tik valt van de brandtrap zonder rede

zonder rede,,,daar is het laatste woord nog nioet over gesproken..... :(

muis

allemaal op zn minst prettig gestoord, dat geldt ook voor Anne....... anders was ze niet voor jou gevallen >:(

faba

Joepieee, het probleem met geen auto om te komen zou enkele dagen voor vertrek opgelost moeten zijn. Wij hebben gister een nieuwe tweedehands gekocht die opgeleverd zou worden op 14 mei (met trekhaak erop!!) :>

Onze opel zafira werd totaal verlies verklaard. De expert is bovendien heel keurig geweest in zijn schatting voor het verlies. Dus we laten hem over aan de verzekering en laten ons uitbetalen. Anders zouden we de verzekering nog eens moeten uitkopen (onze eigen wagen terug kopen ahw)  ::)

Dus als alles goed gaat (laten we daarvan uit gaan  :P)  dan hebben we geen nekel probleem meer? Dus bedankt allemaal voor het vriendelije aanbod om deze lifters mee te nemen naar de supermarkt voor boodschappen, maar die kunnen we dan fijn zelf doen  :?    8) 8) 8)

caspar

nou mooi dat het zo geregeld is maar je mag als nog mee rijden hoor  :)

muis

Lekker hoor als het allemaal weer rond is :J We zullen de nieuwe aanwinst komen bewonderen tijdens het weekend ;)

Frankie

Zo. Erica weer even geplunderd met de clubkaart in de hand. Setje bananen, wielklem, klapkratjes, waterpasjes. En bij de Blokker wat nieuw kookgereedschap en wat voorraadbussen. Zo kan-ie wel weer ff. :)

herowebe

Citaat van: Frankie op mei 05, 2012, 02:05:39 PM
Zo. Erica weer even geplunderd met de clubkaart in de hand. Setje bananen, wielklem, klapkratjes, waterpasjes. En bij de Blokker wat nieuw kookgereedschap en wat voorraadbussen. Zo kan-ie wel weer ff. :)

Wel leuk werk!!
Wij hebben de "uitzet" nu ook ongeveer compleet!

JanW

Wij hebben dit jaat nog helemaal niets gekocht. Daar begint bij ons de voorpret altijd een beetje mee. Dit jaar gaan we voor het eerst in het voorjaar kamperen, is plaatvervangende voorpret en een stuk goedkoper. ;) We waren eigenlijk van plan om even naar Obelink te rijden, dat is niet al te ver meer van de camping.

PietPakbier

Beste forumleden,

Binnenkort zal ik weer inspiratie opdoen voor een nieuwe collumn voor dit forum.
Echter ik heb jullie hulp hier hard bij nodig.....
Gezien mijn fascinatie voor folklore doe ik een oproep om bij aankomst zoveel mogelijk oranje kleding aan te hebben.
De meest uitgedoste persoon (vrouw/man of kind) zal een in mijn collumn apart worden beschreven.
Het EK 2012 staat voor de deur vandaar de keuze...uiteraard mag je ook komen in orginele Voledamse kledingdracht.
Aangezien ze dit jaar ook Belgen toe laten tot dit oer Nederlands klapfeest getuigt van grensoverscheidende contacten en relaties.

Belgen in het Oranje  laten we er een grootfeest van maken.... :nl

groet Piet Pakbier....

muis

Pietjuh, jij hebt er zin in. Je wilt dus een voorschotje op de oranjecamping. Nou volgens mij kun je beter op Kom-es-an zitten ipv in de Oekraine dus ik zal hier eens in de bak met oranjespullen duiken en zien wat er mee kan en past in de klapper.  :nl

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

:nl :>

Toch jammer dat we die Scout niet meer hebben, die had een oranje dak :#

caspar

oze boheme heeft en voortent met oranje vlakken maar die gaat jammer genoeg nog niet mee  :( :(

spikehome

Volgens weeronline woensdags regen.
Hopelijk veranderd het weer behoorlijk nog in positieve in.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
van trigano naar holtkampers naar een shelter