(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Neem een oranje plu mee voor de zekerheid ;)

ik heb me voorgenomen niet te veel op de voorspellingen te letten op dit moment, doen we volgend weekend wel

Richard

Ik heb een oranje onderbroek aan met ballen , LOL, voor degene die hem wil zien... :# niet vragen.... :O

Frankie

muis

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 06, 2012, 02:30:11 PM
Ik heb een oranje onderbroek aan met ballen , LOL, voor degene die hem wil zien... :# niet vragen.... :O
laat maar :X

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: Alex op mei 06, 2012, 03:20:39 PM
Teveel info. :(
:J :J

Zo de naambordjes zijn klaar en "het Vouwwagenclub Ren-je-rot" ook. Nu de puzzeltocht voor de iets oudere kids :#

herowebe

Citaat van: muis op mei 06, 2012, 03:28:47 PM
:J :J

Zo de naambordjes zijn klaar en "het Vouwwagenclub Ren-je-rot" ook. Nu de puzzeltocht voor de iets oudere kids :#

Je bent er maar druk mee!! WW

muis

:# vind ik wel leuk om te doen al was de naambordjespuzzel wel weer een hoop werk.

Iedereen dus goed je bordje bewaren als je nog eens mee wilt!! Ik maak er niet weer zoveel (44 st)

herowebe

Citaat van: muis op mei 06, 2012, 04:09:36 PM
:# vind ik wel leuk om te doen al was de naambordjespuzzel wel weer een hoop werk.

Iedereen dus goed je bordje bewaren als je nog eens mee wilt!! Ik maak er niet weer zoveel (44 st)

Is het geen goed idee om de naambordjes weer in te leveren bij 1 v/d mods!   :#
Kunnen ze ook niet kwijtraken oid!!    :(

muis

Dat zou een mogelijkheid zijn maar je weet nooit wat er over een jaar is. Mijn tip, leg hem in de wagen, daar ligt die van ons ook :J

walter

en we zijn weer een dagje dichter bij het internationale klapperfestijn.  :K

:zw groeten uit frankrijk  :nl

muis

walter

is helemaal goedgekomen Wilma, morgen waarschijnlijk nog een keer naar la france en dan donderdag gezellig in Belgie laden om weer te gaan naar Nijmegen

walter

nog 1 hele week wachten, let the countdown begin  :> :K :**

Klavertjes

Citaat van: herowebe op mei 04, 2012, 03:22:02 PM
@ Rianne,: Natuurlijk ga ik duimen!!

Het duimen heeft geholpen (ook van jou Wilma!): Nout is VIJF lange dagen achter elkaar vrij! YEAH YEAH YEAH!  :> :> :>

Had het niet verwacht, was echt overtuigd dat hij toch wel een dag 'terug' zou moeten! We zijn de dienstindeler héél dankbaar!

Klapweekend, here we come!

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)