(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

@Frankie ,geen vriendem daarom lekker rustig heb ik en prive zwembad.
@Casper jij :P blijft maar in je spooktent >:(

mvdkant

vandaag even de camping gebeld met de vraag of kampeerplek 42 van morgen t/m woensdag vrij is en dat blijkt zo te zijn.

met andere woorden, we gaan er morgenochtend al naar toe. we hebben er enorm veel zin in.

betekent wel dat we nu als de bliksem de spullen moeten gaan inpakken want dit plan is in minder dan 5 minuten gemaakt inclusief het telefoontje naar de camping ::)

Richard

Citaat van: mvdkant op mei 11, 2012, 07:03:14 PM
vandaag even de camping gebeld met de vraag of kampeerplek 42 van morgen t/m woensdag vrij is en dat blijkt zo te zijn.

met andere woorden, we gaan er morgenochtend al naar toe. we hebben er enorm veel zin in.

betekent wel dat we nu als de bliksem de spullen moeten gaan inpakken want dit plan is in minder dan 5 minuten gemaakt inclusief het telefoontje naar de camping ::)

Hier herken je de echte vouwwagenclubforum kampeerweekend verslaafden aan :#

mvdkant

het weekend wordt lekker weer, koud maar zonnig en droog en hopelijk blijft dit ook zo. vooralsnog is de voorspelling goed.  :> :>

caspar

:( :( :( :( :( :( :( kids moeten naar school dus gaat ff niet lukken voor ons om eerder te komen anders had ik dat ook zekers gedaan

Miss BBQ

Citaat van: caspar op mei 11, 2012, 07:16:29 PM
:( :( :( :( :( :( :( kids moeten naar school dus gaat ff niet lukken voor ons om eerder te komen anders had ik dat ook zekers gedaan

Nou hier idem. :(

@MvdKant: goed geregeld. Vermaak je daar, ook namens ons :N

mvdkant

zwaar werk hoor >:( , alles inpakken voor de rit naar de camping  :J

wat hebben we een berg spullen dat mee moet naar de camping :( hoop dat het allemaal in de auto gaat passen.
wat nog los mee moet, kachel met gasfles, koelkast, 4 grote kussens voor in de klapper, 3 tassen met kleding en handdoeken, 1 tafel, 4 stoelen, misschien een kleine tv  en de rest van de rommel.
nu hebben we wel de luxe dat we 2 auto's hebben maar was niet van plan om noodgedwongen met 2 auto's naar de camping te rijden.
wordt dus passen en meten en proppen

Richard

Citaat van: mvdkant op mei 11, 2012, 08:23:09 PM
met kleding en handdoeken, 1 tafel, 4 stoelen, misschien een kleine tv  en de rest van de rommel.
nu
Gaan we niet doen he..tv kijken... >:( :X :I :I :I

JanW

De vakantie is alvast begonnen :> Toch gaan we woensdag pas naar de camping, kan ik thuis mooi nog wat doen. We gaan wel vroeg, hoeven jullie niet mee te genieten van ons gepruts ;)

Tegen de tijd dat jullie allemaal aankomend verhuizen we gewoon naar elke plek met W: en  bier en onze wijze raad.

mvdkant

zoooooooo :# de klapcara :ca is volgepakt en afgeladen :>
de auto heeft een volle tank benzine
morgenochtend nog even de spullen in de auto duwen (ziet er naar uit dat het gaat passen en zelfs nog ruimte over hebben) en gaan met die banaan :>

caspar

Vlak bij de camping is ook een benzine pomp dus kan je op de camping ook ff rond rijden  :# :#

mvdkant

caspar, we laten de cadillac thuis staan. hij staat startklaar met een volle tank benzine maar ik moet de auto met cara bier besturen. in de caddy wil ze niet zonder mij rijden ivm de afmetingen van de auto

caspar

wat is een cara bier is dat je mikado hut vol geladen met bier bier :P

mvdkant

Cadillac komt toch mee naar de camping. Er zijn een paar leden die de auto graag willen zien. Ook van een ander forum

caspar

Ja ik wil hem ook zekers aan zien meren  :# :#