(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

mvdkant

Citaat van: geertje68 op mei 13, 2012, 11:09:59 PM
De caravan van plek 49 en de vouwwagen van nr 50 zijn vanmiddag weer vertrokken! Zeker gevlucht voor het vouwwagengeweld...

Paula, van de seizoenscaravan op nr 2, ziet het weekend met angst en beven tegemoet. Vorig jaar stonden ze er ook (op een andere plek) en ze vonden het toen al erg druk. Bovendien is ze door de campingbaas ook al gevraagd om hun luifel tijdelijk af te breken en daar haddden ze echt geen zin in!
Maar ook wij vragen ons af hoe alles moet gaan passen op dat kleine veldje (nr 1-7 en 19-21). Stond dat vorig jaar ook vol?

dat de luifel er af moet van de campingbaas is wel logisch ook :P wat een knots van een caravan is dat.
volgens mij staan ze op plaats 1 en 2 tegelijk :J :J 

mij is opgevallen dat plaats 42 groter is dan de rest. hebben we ook wel nodig met ons boodschappenwagentje  :zw

sannie75

Moet de auto eigenlijk op de plek erbij of kan je die elders parkeren?

mvdkant

de auto's mogen gewoon bij de vouwwagens geparkeerd worden

bensi

Citaat van: sannie75 op mei 13, 2012, 11:24:41 PM
Moet de auto eigenlijk op de plek erbij of kan je die elders parkeren?
Je MAG  de auto bij de vouwwagen zetten maar je KUNT hem ook elders parkeren.
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

sannie75

ja ok maar dan gaat het volgens mij helemaal niet passen....een Columbia en ook nog een Renault Grand Espace....het plekje ziet er op de plattegrond vrij klein uit....

Kan je hem wel op een parkeerplaats zetten ergens? Wij hebben al een aantal keer meegemaakt dat ie verplicht op de plek erbij moest namelijk....

mvdkant

sannie, geen zorgen. de plekken op deze camping zijn best wel groot. auto erbij moet wel passen

sannie75

ow ok nou ik schrok namelijk net ff van het berichtje van Geertje68 dat het veldje waar wij staan zo krap was...vandaar :#

herowebe

Citaat van: sannie75 op mei 13, 2012, 11:16:06 PM
ehh dat vraag ik me ook wel een beetje af, wij staan op plaatsje 15 en het lijkt me wel wat krap eerlijk gezegd...we hebben nogal een flinke wagen....

Deze foto is gemaakt vanuit plek 10!
Dus kijken we naar  oa plek 15-16

almer

Citaat van: geertje68 op mei 13, 2012, 11:09:59 PM
De caravan van plek 49 en de vouwwagen van nr 50 zijn vanmiddag weer vertrokken! Zeker gevlucht voor het vouwwagengeweld...

Paula, van de seizoenscaravan op nr 2, ziet het weekend met angst en beven tegemoet. Vorig jaar stonden ze er ook (op een andere plek) en ze vonden het toen al erg druk. Bovendien is ze door de campingbaas ook al gevraagd om hun luifel tijdelijk af te breken en daar haddden ze echt geen zin in!
Maar ook wij vragen ons af hoe alles moet gaan passen op dat kleine veldje (nr 1-7 en 19-21). Stond dat vorig jaar ook vol?

Dat word lachen :# wij staan op nummer 19 met een jamet van 7,50meter lang en 5meter breed.

sannie75

dank je Herowebe; dat stelt me weer gerust!  :J

Zo en nu ga ik pitten, slaap lekker allemaal! :Z :Z :Z

herowebe

Nog een foto vanaf nr 10.  Ingezoomd op plek 16 en 17.
Op de achtergrond de carabah op nr. 2!!!   :I

geertje68

Citaat van: sannie75 op mei 13, 2012, 11:32:14 PM
ow ok nou ik schrok namelijk net ff van het berichtje van Geertje68 dat het veldje waar wij staan zo krap was...vandaar :#

Sannie, 'veldje 1' wordt doorsneden door een pad, dus feitelijk zijn het 2 veldjes, waarbij het veld waar jullie komen het grootste is! Op plek 16 staat nu een caravan en die heeft hem schuin naar het midden opgezet. Ik denk dat jullie op plek 15 ruimte genoeg hebben!

@Almer, ik schat dat het veld zo'n 25-30 meter breed is, dus reken maar uit!
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

walter

Citaat van: mvdkant op mei 13, 2012, 11:25:06 PM
de auto's mogen gewoon bij de vouwwagens geparkeerd worden

waar ga jij dan parkeren?

er zijn daar in de buurt geen havens voor die boot  :H :zw :K :** :>

muis

@ Geertje, het veld waar jullie staan is vorig jaar een plek komen te vervallen. De plek naast het plekje waar mvdkant toen stond, weet uit mn hoofd even niet welk nr maar het zou nr 1 kunnen zijn.

@ Almer en Sannie, vorig jaar stonden daar ook grote cabanons moet lukken dus ;)

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden