(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

mvdkant

de weersverwachting voor de aankomstdag  :( :( :(

hopelijk trekt dit positief bij

tot 18.00 kans op regenbuien maar meer hier en daar droog (krijg het plaatje er niet bij :( )

caspar

walter

Caspar, jouw daar is voor Martin hier.... Dus moet je nu hier of daar zijn?  :X

mvdkant

Frankie

Citaat van: mvdkant op mei 15, 2012, 12:32:11 AM
voor mij hier maar voor jullie daar ::) ::) :#
Doet me toch denken aan een cartoon (van ik meen Kamagurka) waarbij een mannetje met een verrekijker vanaf een meter of 200 afstand naar een plattegrond staat te kijken waarop hij leest: "U bevindt zich hier" en daarop zegt: "nee hoor!"  :#

ILOnA_013

nog 1 nachtje slapen... alles staat klaar en kan in de klapkar. Vanmiddag ons klapkind ophalen en dan kan de pret beginnen :#

Bonny

Oke hier is  de in pak stresssssssss toe geslagen .
We hebben er zin in .
Maar nog wel een drukke dag vandaag .
Dus als morgen de vouwwagen staat ben ik toe aan rust  :#
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Sadkingbilly

Jep, hier ook nog van alles inpakken. Gelukkig mogen wij wat eerder op de plek zodat we niet nog aan het opzetten zijn als iedereen gezellig zit te borrelen ;) maar hopelijk is het droog met opzetten en afbreken...

Steraka

He Hallo allemaal, :zw
Is het niet een goed idee om de vouwwagen demo opzetten en afbreken  te filmen en dan op you tube te zetten.
Wij kunnen er helaas niet bij zijn.

Gr Sterake = Stef Ranata en Kane

caspar

wat een stress allemaal :? :? kom net uit bed :Z :Z nu eerst een potje koffie naar binnen gieten KK en dan eens kijken wat we gaan doen  :J

caspar

Sadkingbilly

Het moet wel wat beter weer worden, anders is de boel al nat voor het staat. Hoe is dat eigenlijk met een klapper, kun je die met dit weer opzetten zonder dat het water er binnenin staat?

hermanusb

Citaat van: Sadkingbilly op mei 15, 2012, 10:49:09 AM
Het moet wel wat beter weer worden, anders is de boel al nat voor het staat. Hoe is dat eigenlijk met een klapper, kun je die met dit weer opzetten zonder dat het water er binnenin staat?

Wij hebben de louisiana.

Als je puur voor de klapper gaat staat die ongeveer in 5 minuten.
Dan doel ik op poten uitdraaien.
links uitklappen
rechts uitklappen
middendeel omhoog
en de zijwanden naar beneden.
En een paar haringen op de hoeken.( en scheerlijnen desnoods )

Dan is hij waterdicht, kunnen we slapen en wachten tot het droog is indien de regen met bakken omlaag komt.