(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

@ boompje, gewoon een blikje zonneschijn meenemen :#

Klavertjes

Onze reservering is ook weg!

Gaan we al aftellen?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

mvdkant

mvdkant

wat ik wilde, lukt niet  :( kan dit bericht ook niet weghalen :( wilde een mooi plaatje toevoegen maar helaas

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

terug zetten? ja daag, dan duurt het nog langer :P

Richard

Citaat van: muis op november 12, 2011, 04:56:35 PM
terug zetten? ja daag, dan duurt het nog langer :P
:H :H :H
hebben we wel goed weer weer >:(

walter

wordt ie dan teruggezet naar 2010? :O  toen rezen de temparaturen de pan uit in braamt :>

ps, reservering is binnen en betaald, alex, je zit weer aan ons vast :+

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: Walter op november 12, 2011, 05:24:31 PM
wordt ie dan teruggezet naar 2010? :O  toen rezen de temparaturen de pan uit in braamt :>

ps, reservering is binnen en betaald, alex, je zit weer aan ons vast :+
Je vrouw vind ik wel leuk alleen jammer dat jou ook meeneemt. ;)

ILOnA_013

walter

:off note to myself----- geen betaald lidmaatschap voor 2012----- :+ :** bier  :s bier

walter

en nu weer ff serieus, voor zover dat mogelijk is bij mij ::)

gaat lekker met de reserveringen, vorig jaar waren er na 2 maanden 12 aanmeldingen.

ik voorspel een volle klapkar- camping :K bier

caspar

JackenMarianne link=topic=8235.msg92322#msg92322 date=1321126352]
Na de gebruikelijke radio stilte hebben we dankzij een fanatieke klapper te horen gekregen dat het de hoogste tijd wordt om te reserveren.

Dus bij deze hebben we dat dus ook maar snel gedaan. :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H

Alex

Ik zal even een nieuwsbrief eruit gooien.