(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Hhahahahaha en je weet het als je dit bij een lachende Boeddha doet dan geeft dit voorspoed. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mvdkant

Al 28 aanmeldingen :K in 3 dagen. Alex dit wordt een klapper  :W

Richard

Wij rollen hier van de bank...met die aanmeldingen hier....
Ps de site van de camping ligt eruit  overbelast, de printer brand door en ze hebben een callcenter in de arm genomen voor de reserveringen.. :H :H

Alex

Wat gebeurt hier???:?
Nog even en we krijgen de camping echt vol.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

walter

-------------------------6 jaar is ook een jubleum------------------------------------

ik blijf op mijn plekkie staan op de camping, de extra aanmeldingen mogen van mij op de parking staan, in januari kan het bordje vol aan de slagboom opgehangen worden :#

Alex

Goed ik weet dat we met zijn allen een feestje leuk vinden maar dit.
Stelletje prettig gestoorden.

walter

DRINGEND VERZOEK AAN DE BEHEERDERS,

gelieve op zoek te gaan naar een weiland van 3 hectare en dat om te toveren tot een klap-land waar we naar hartelust zonder ruimte problemen kunnen klappen

:# :# :# :# :# :# :# :# :# :# :# :# :#

caspar

walter

was toch per tien wagens 10% korting, nog ff en we worden betaald om daar te staan :H :H

Richard

Citaat van: Walter op november 14, 2011, 10:27:09 PM
was toch per tien wagens 10% korting, nog ff en we worden betaald om daar te staan :H :H
He he rustig aan he.... er hebben zich pas 0,5% van de leden zich aangemeld :# :I

mvdkant

Levert a/z ook pannekoekenbakkers want ik vrees dat mr roadmaster na vrijdag uitgeput is na al die pannekoeken bakken :# :#
Nu 29 aanmeldingen en nog een dag of 180 te gaan :K

caspar

Citaat van: Mr Roadmaster op november 14, 2011, 10:28:16 PM
He he rustig aan he.... er hebben zich pas 0,5% van de leden zich aangemeld :# :I
maar nu zijn het er al zo veel als vorig jaar
:# :# :# :# :K :K :K :K :K :K :K

walter

alex, voor het klapweekend 2013 vragen of kom es an mag uitbreiden en anders  kun je 2 campings naast elkaar zoeken denk ik om vol te zetten :#

campingloge

Citaat van: caspar op november 14, 2011, 10:29:44 PM
maar nu zijn het er al zo veel als vorig jaar
:# :# :# :# :K :K :K :K :K :K :K

In werkelijkheid meer.  I: Wij waren toen nr 29 maar er waren twee aanmeldingen veranderd in streepjes. En volgens mij was er nog een verhinderd om medische redenen.

Het klapweekend is nu al een superknaller :K :K