(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Zo nu ff slapen :Zen morgenvroeg kijken hoeveel aanmeldingen erbij zijn gekomen... :?

Ik voel een bah wat lekker opkomen...ik denk BBQ-en met zo'n groep..hmm dat wordt een uitdaging
En wat die pannekoeken betreft anne is al beslag aan het maken. :O

bensi

Anne-Marie, ik help wel weer met pannenkoeken bakken hoor 

Sent from my GT-I5800 using Tapatalk
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

caspar

denk dat we allemaal pakjes vlees moeten bestellen en lekker zelf laten knoeien want dat gaat meer op een gaar keuken lijken  ::)

muis

Citaat van: ILOnA_013 op november 14, 2011, 09:47:12 PM
Voor zover ik weet is kelly elke keer de oudste geweest die mee was, of er nog meer oudere kinderen komen durf ik niet te zeggen. Maar het merendeel is idd veel jonger
De kids van de fam Knots waren volgens mij de oudste afgelopen jaar, HE die heb ik nog niet gezien. Ze mogen wel opschieten.

Jeemig, dat worden idd heel wat nieuwe bordjes. :# :>

JanW

Citaat van: Mr Roadmaster op november 14, 2011, 10:56:34 PM
Ik voel een bah wat lekker opkomen...ik denk BBQ-en met zo'n groep..hmm dat wordt een uitdaging

Gewoon de lokale melkboer bellen, die komt alles afleveren incl, BBQ, gasflessen, vlees, salades, bestek ed.

Als ik het zo lees op de vorige pagina's ben ik niet de enige met een druppelvorm, dus voel ik me als een vis in het water :P

muis

er komt nog een BBQ aanmeldtopic :#

@ miss BBQ, ik begin ook vast aan de pannekoekenmix :#

mvdkant

Wacht nog even met de mix! Het blijft geen 180 dagen vers :+

caspar

invriezen dat spul
offf thuis al voor bakken en een micro mee nemen
:P :P :P :P :P :P

muis

Citaat van: mvdkant op november 14, 2011, 11:15:38 PM
Wacht nog even met de mix! Het blijft geen 180 dagen vers :+
Gistende pannekoeken  :# :# Kijken hoeveel je er op kunt

@ Caspar, een magnetron mag alleen mee als hij vouwbaar is h? :P

Oja, nog een tip, bij de kruidvat nu een halogeenkacheltje voor ?8,00

walter

Citaat van: Mr Roadmaster op november 14, 2011, 10:28:16 PM
He he rustig aan he.... er hebben zich pas 0,5% van de leden zich aangemeld :# :I
10% opkomst is dus realistisch, in dit tempo

Miss BBQ

@Bensi: zeer bedankt voor het aanbod, ben bang dat ik anders zwart (oops, pannenkoeken) voor mijn ogen ga zien.

@Wilma: ook bedankt, anders moet ik hier het hele schap pannenkoekenmeel wegkopen :#, verder mogen ze de koeien al wel opdracht geven wat meer melk te geven, anders loopt ook dat schap hard leeg. :>

caspar

nou hoeveel melden zich vanavond om mee te gaan naar ons gezellige voorjaars weekeind  :K :K :K :K

Richard

Citaat van: caspar op november 15, 2011, 07:40:59 PM
nou hoeveel melden zich vanavond om mee te gaan naar ons gezellige voorjaars weekeind  :K :K :K :K
He ff dimmen he spookje.....ik wil ff een avondje rust hebben met typen.... ::)

sannie75

CiteerVoeg citaat toe
@Bensi: zeer bedankt voor het aanbod, ben bang dat ik anders zwart (oops, pannenkoeken) voor mijn ogen ga zien.

@Wilma: ook bedankt, anders moet ik hier het hele schap pannenkoekenmeel wegkopen , verder mogen ze de koeien al wel opdracht geven wat meer melk te geven, anders loopt ook dat schap hard leeg.

....Komt wel goed schatje.... :**

Wij willen nog een scottel aanschaffen voor die tijd dus die moet dan natuurlijk ook wel getest worden op het pannekoeken bakken he!!! :J

Klavertjes

En wij hebben net een grote aangeschaft toen we de wagen hebben opgehaald, en we hebben de kleine ook nog...

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)