(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Richard

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Neem jij het boek mee naar het klapweekend Rich, lijkt me leuk :# en vergeet niet je naam erin te zetten
:P

Het BBQ topic,  :W :W Alex

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Ja, waar gaat dat heen en op hoeveel komen we uit ::)  :>

Alex

Boompje

Citaat van: Alex op november 23, 2011, 06:02:23 AM
Kom es an. :?

Je kan je alleen afvragen of ze dat letterlijk bedoelden voor alle forumleden :?. Hoe is het met de familie Wolfs,  zijn ze al een beetje bekomen van de dolle dwaze reserveringsdagen ? ::)

:P
Quitters never win, winners never quit

bensi

CiteerJe kan je alleen afvragen of ze dat letterlijk bedoelden voor alle forumleden . Hoe is het met de familie Wolfs,  zijn ze al een beetje bekomen van de dolle dwaze reserveringsdagen ?
Volgens mij zit Ilona Wolfs met een geweldige "Big Smile" achter de pc daar in de receptie en vind ze het helemaal geweldig  :J
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

walter

is da wa zeg, hebben we al 66 aanmeldingen ::)

en weer terug naar hans anders, zie nog steeds dubbel :#

Alex

Ik denk dat we de vroegboekers nu hebben gehad. :P
Van het voorjaar zetten we de rest van de camping vol. :P

walter

heb ik de vroegboekkorting (leuk voor scrabble) misgelopen :#

caspar

ja walter dat heb je als je scheel kijkt heeee dan mis je veel  :# :# :#

ILOnA_013

of je ziet meer, tis net hoe je het BEKIJKT :H :H :H