(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Hier krijg ik dan weer een dubbel gevoel :# :#

caspar

of in walter zijn geval zeg maar nee de ZIE je er 2 :# :#

walter

ff de aanmeldingslijst doorgelopen en geteld, er zijn nu 126 personen aangemeld :H

op naar de 200 :H

Alex

Brrrrrrrr probeer je de organisatie zenuwachtig te maken?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

nheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat zouden wij niet durven
want wij hebben toch geen organisatie maar een los geslagen zooitje :? :?

Alex

Citaat van: caspar op november 27, 2011, 02:33:39 PM
nheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat zouden wij niet durven
want wij hebben toch geen organisatie maar een los geslagen zooitje :? :?
Is ook zo.
Maar er gaat wel wat organisatie inzitten hoor.

Noem een paar dingetjes muis haar koksmutsen maken Bonny's bonte bingo.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

walter

Citaat van: Alex op november 27, 2011, 02:25:00 PM
Brrrrrrrr probeer je de organisatie zenuwachtig te maken?

er is altijd geroepen jij kampeert daar en maakt dat kenbaar op het forum, en verder moet iedereen die komt maar zien wat ze gaan doen.
dus mijn vraag, welke organisatie? ::) :O :+ :X :H

Alex

Zie post hierboven.

Als er helemaal niks voorbereid word komt er ook niks.
Dus geen kinderactiviteiten geen bbq geen demo geen enz enz.
Dus een beetje te simpel gezegd dat er geen organisatie is.
Oke je hoeft er niet een meedoen maar hij is er wel.

walter

alex, mijn reactie was niet aanvallend bedoeld hoor, maar alle keren dat we mee zijn gegaan heb jij gezegd dat je de campingplaats selecteerd en dat er verder niets geregeld word, ik weet ook wel dat er meer gedaan word dan dat er word gezegd. dus mijn voorgaande post graag met een pak zout nemen ipv een korreltje zout.

muis

We plannen niets en regelen van alles :J Daarbij rekenen we ter plekke weer op hulp van iedereen die mee wil doen en ja Walter, jij mag ook een koksmuts maken :#

caspar

ik hoor net van ilona dat al zijn eten voor de week WORDT klaar gemaakt dus walter blijft lekker uit de buurt van de keuken  :ca :ca

walter

uhh caspar, ik help wel mee in de keuken, al is het maar om de pannen leeg te likken  :# met een spatel  :H :H

JackenMarianne

Er wordt wel druk (niets) georganiseerd, maar nu we met zo een grote groep op de camping komen staan, zou de camping dan ook niet iets voor de kinderen kunnen organiseren?
Is toch niet heel raar om te vragen... toch???  :J

Zoals een zeskamp of zo iets??? :W :K :W

Enne met pannenkoeken bakken zullen we druk mee bakken (lees we = Jack), of we met de bbq mee doe weten we nog niet hoor, heel leuk een grote groep, maar zal het daardoor niet erg lang wachten worden op een stukje vlees???? Zo veel mensen..... kan me van vorig jaar herinneren dat er weinig bbq plek was voor wel heel veel mensen...