Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yolanda

Nou nou heren, Alex mag in het jubileumjaar toch wel de beste plek hebben niet?  :O

KlapJoeri

Citaat van: Yolanda op februari 08, 2015, 08:32:25 PM
Nou nou heren, Alex mag in het jubileumjaar toch wel de beste plek hebben niet?  :O
Hij zoekt zelf zijn plekje uit. Wil niet zeggen dat dat het beste plekje is ;)
The cold never bothered me anyway.....

GJT

Die beste plek had hij vorig jaar ook; na vakkundig te zijn verplaatst, inclusief service schoonmaak van alles wat in contact was geweest met de blubber (alles dus..).

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yolanda

Alex

Als ik plek had dan hadden we allemaal lekker bij mij in de tuin gestaan.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op februari 08, 2015, 09:21:36 PMAls ik plek had dan hadden we allemaal lekker bij mij in de tuin gestaan.
Altijd al een camping willen beginnen? http://www.camping-te-koop.com/ :#

wimhelsen

En? hoeveel keer moeten we nog slapen?

groet

wim

herrwillem

vandaag de factuur gekregen van de camping...
gelijk betaald dus wij zijn er zeker...
Voor alles is een oplossing...
Officiële sponsor van het pajottenland en zijn geuze stekers....

olaf

Pffff nu je het zegt Wim,  91  :(

Het lijkt heel lang maar februari is al weer bijna op de helft
The need for the many outweigh the needs of the few

Paulvh

Citaat van: olaf73 op februari 10, 2015, 08:14:43 PM
Pffff nu je het zegt Wim,  91  :(

Het lijkt heel lang maar februari is al weer bijna op de helft
Het lijkt niet alleen lang het duurt ook nog zo lang... 3 maanden en een paar dagen pffffffft

GJT

Hmm, morgen de stalling maar vast contacten. Volgend weekend de eerste spullen inladen  :J

Alex

vic36shorty