Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yolanda

Citaat van: Paulvh op maart 09, 2015, 11:08:11 PM
Grrrr. De oudste heeft een nieuw rooster van school gekregen en op woensdag mag ze pas om half 4 weg. De eerste week van mei  vrij en dan de tweede week 3dagen naar school. Eens kijken of we toch heel creatief een afspraak bij de ortho in Den Helder kunnen plannen.

Ik ken dat! Hier al hetzelfde met Daniël. Maar daar heeft hij al vroeg in de middag een afspraak bij de kinderpschygoloog. We pikken hem daar op.  Caya is altijd om 14.00 uur vrij van school, dus dat is geen probleem.

jari

Citaat van: muis op maart 10, 2015, 09:10:32 AM
Bij ons hetzelfde Paul, waardeloos dat het niet gelijk loopt.  Hij heeft met de Pasen een week vrij ::) :?
Wilma jij ging toch naar een andere vouwwagen kijken 2 weken geleden?? Hoe is dat gegaan??
Jevipro

muis

Helaas Ria, schiet niet op.  We willen graag bij eentje gaan kijken maar krijgen geen reactie meer. Hij staat nog wel te koop :? :?

jari

Citaat van: muis op maart 10, 2015, 06:35:13 PM
Helaas Ria, schiet niet op.  We willen graag bij eentje gaan kijken maar krijgen geen reactie meer. Hij staat nog wel te koop :? :?
Balen!!!
Jevipro

muis

Ja behoorlijk maar goed we gaan er nu vanuit dat we het klapweekend met de Conway komen en houden marktplaats goed in de gaten.  Er komt vanzelf wel een goede voorbij.  Geduld is..........

Niet mijn sterkste kant  :# :#

olaf

Citaat van: Paulvh op maart 09, 2015, 11:08:11 PM
Grrrr. De oudste heeft een nieuw rooster van school gekregen en op woensdag mag ze pas om half 4 weg. De eerste week van mei  vrij en dan de tweede week 3dagen naar school. Eens kijken of we toch heel creatief een afspraak bij de ortho in Den Helder kunnen plannen.
Hebben ze bij jullie geen vakantie met de Hemelvaart week?
The need for the many outweigh the needs of the few

Paulvh

Nee helaas niet de middelbare school.  De twee op de basis school zijn twee weken vrij.

Yolanda

Hier is het helemaal raar. Daniël's mei vakantie begint met koningsdag. Hij heeft twee weken. Caya's mei vakantie begint aan het eind van Daniël's eerste week. Zij heeft één week. Daarna beidde weer 3 dagen school om dan dus weer 2 dagen vrij te hebben. Caya heeft na tweede pinksterdag nog een derde pinksterdag en de dag daarna een studie dag en dan weer twee dagen school.  :? Makkelijker konden ze het niet maken!  ::)

KenJo

Hoe staat het met de Dreambox Alex? Draait hij al??
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Alex

Citaat van: KenJo op maart 10, 2015, 09:50:14 PM
Hoe staat het met de Dreambox Alex? Draait hij al??
Nee :(
Tijd te kort en het is geen plug and play.
En komt nog bij dat ik nog geen server heb gevonden. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

olaf

Citaat van: Alex op maart 10, 2015, 09:52:55 PM
Nee :(
Tijd te kort en het is geen plug and play.
En komt nog bij dat ik nog geen server heb gevonden. :P
Apparaat is niet zo moeilijk.

Alex

Heb je die zelf al eens gedaan?
Heb hier de dm800 hd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Citaat van: Alex op maart 10, 2015, 10:29:22 PM
Heb je die zelf al eens gedaan?
Heb hier de dm800 hd
In Enschede zit een winkel die die tuners verkoopt.
Heb je je AB al?

jari

Citaat van: muis op maart 10, 2015, 06:46:00 PM
Ja behoorlijk maar goed we gaan er nu vanuit dat we het klapweekend met de Conway komen en houden marktplaats goed in de gaten.  Er komt vanzelf wel een goede voorbij.  Geduld is..........

Niet mijn sterkste kant  :# :#
hahahaha dat herken ik van mezelf hahahaha zenuwslopend als je geduld moet hebben
Jevipro