Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Shoot... er gebeurt precies waarvoor ik vaak bang ben. Offerteaanvraag voor grote opdracht op korte termijn vlak voor vakantie.
Toch maar gebeld dat ik niet kan... Maar het doet wel pijn. Best een beetje misselijk van.  :ca

vic36shorty

Citaat van: Frankie op mei 04, 2015, 04:58:13 PM
Shoot... er gebeurt precies waarvoor ik vaak bang ben. Offerteaanvraag voor grote opdracht op korte termijn vlak voor vakantie.
Toch maar gebeld dat ik niet kan... Maar het doet wel pijn. Best een beetje misselijk van.  :ca
Ja frankie sh*t happens hopelijk is de misselijkheid snel over

Yolanda

Oei, dat is balen!!

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op mei 04, 2015, 05:08:50 PM
Stoer dat je een kans laat gaan.
't is niet eens een kans. Doorgang zou waarschijnlijk zeker zijn bij de goede prijs.
Maar het punt is dat ik als ik niet zou gaan, ik niet alleen over het niet doorgaan van m'n eigen vakantie beslis.
Moet sowieso al gedurende de week in Vessem even heen en weer naar Heerlen voor een klus. Maar dat is nog te overzien. 

olaf

Citaat van: Bagheera op mei 04, 2015, 09:42:30 AM
Wij zitten nu zonder kacheltje op de camping maar het valt me mee. Het is ook niet heel koud nu natuurlijk. De gaslamp verwarmt de boel 's avonds net een beetje. Vanmiddag wil ik even een rood-stenen bloempotje kopen. Mijn moeder zette die vroeger in de caravan op het gasstel en dat gaf heerlijke warmte. Ben heel benieuwd of het in een tent ook werkt. Iemand ervaring misschien?
Wij hebben een klein straat kacheltje 400/800 watt http://www.kifra.nl/Euro,-Kachel-QH-804
Werkt meer dan prima.
The need for the many outweigh the needs of the few

Ccindy

@Wilma, Sandra of Bagheera: hebben ze verse broodjes bij de supermarkt op de camping, of moet ik daarvoor buiten de camping zijn? Ben zaterdag vergeten in de supermarkt te kijken.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

olaf

Dat zijn idd de zaken die kunnen gebeuren.
Bij ons, met name voor de bouwvak, is dat ook wel eens het geval. Alleen wij beslissen daar niet over.
The need for the many outweigh the needs of the few

Bagheera

@cindy: ik ga er van uit, maar ze zijn op maandag gesloten  ::) dus we moeten het nog ondervinden.

We hebben vanmiddag een kacheltje gekocht! Ze hadden bij de Wit geen bloempotjes en wel een lief klein kacheltje, vandaar  :)

Jootje1710

Citaat van: Krizz op mei 03, 2015, 02:10:24 PM
Hoor ik hier een kabouter  roepen. ....??
ChoufChouf

Maar ik laat me ook graag verrassen.

McChouffe, mmmmmm  :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Ccindy

Citaat van: Bagheera op mei 04, 2015, 07:00:36 PM
@cindy: ik ga er van uit, maar ze zijn op maandag gesloten  ::) dus we moeten het nog ondervinden.

Dat is ook apart, zeker in de meivakantie. Nou ja, even afwachten dus....
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Wuppie_84

Ik heb even gekeken op google Maps. Ik zag dat er een C1000 (nu waarschijnlijk Jumbo) in het dorp is. Verder nog geen winkels in de buurt gevonden.

sannie75

Er zit idd een c1000(tje) in het dorp. Het is mij door de zeer beperkte openingstijden nog niet gelukt om het winkeltje op de camping van binnen te zien  ::)

Frankie

Volgens mij regent het nu een beetje in Vessem? :o

muis

Klopt, buitje tegen het stof :O

Zachtjes tikt de regen tegen t tentdoek aan ........ :+