(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Citaat van: Frankie op maart 15, 2012, 10:02:45 PM
Niet wetend of er geschikte paden zijn, neem ik voor de zekerheid altijd wel mijn skates mee. In het algemeen voor tochten rond de 20-25 km @15-17km/h met een pauze van een kwartiertje, al of niet op en terrasje. KK
Als je er motertjes onderbind kun je mee doen met de straatraces mee doen in Hengelo.. ::)

walter

Het is dat mijn motor geen trekhaak heeft, anders kon ik het rondje alvast verkennen voor die race

Van_looney

Gaat Papajur ook naar het klapweekend?

Alex

Citaat van: Van_looney op maart 16, 2012, 10:59:04 AM
Gaat Papajur ook naar het klapweekend?
volgens mij weet hij dit nog niet zeker.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

Met dit mooie weer hebben we er helemaal super zin in het weekend.

muis

caspar

ja echt lekker dat weer denk dat de klusjes binnen ff blijven leggen en de boheme gaat open voor wat klusjes :> :> :>
en vanavond de bbq aan  :P

Sadkingbilly

Volgende week ga ik de klapper ophalen uit de winterstalling (en helaas gaat deze er - door de naderende bevalling in augustus - eind mei weer in), in ieder geval wil ik de tent (zie mijn sig) minimaal een keer opzetten voor we gaan. Nog even wat dingen aanpassen (bevestiging van de verlichting is nogal primitief nu) en een kleine reparatie doen.

Met het mooie weer van de afgelopen dagen (het lijkt op dit moment wel weer februari) hebben wij er ook zin in! De nichtjes van mijn dochter willen ook graag een paar dagen komen (alleen als het weer lekker is) dus kan maarzo dat wij ook nog twee personen aan de telling toevoegen!

Alex

Zie net dat bah wat lekker naast ons komt te staan. :P
Hmmmmmm moet dus opschieten met het opzetten van de vouwwagen anders blijven er geen pannenkoeken over. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Ik weet uit betrouwbare bron dat haar moeder al geoefend heeft met bakken :#

hermanusb

Op de camping is wifi beschikbaar.
Heeft iemand daar ervaring mee?

Ondergetekende is zo ongeveer hattrick verslaafd en wil wel graag zijn team kunnen beheren.

Ja ik weet het, vakantie en internet? ::) ::) ::)

Dus wie gebruikt zijn laptop bij de vw?

Richard

Citaat van: hermanusb op april 01, 2012, 04:49:20 PM

Ondergetekende is zo ongeveer hattrick verslaafd en wil wel graag zijn team kunnen beheren.

Tijdens het klapweekend bedoel je...
Dan zitten we allmaal achter de laptop,mobieltje/ipad o.i.d. en dan drinken we  W:  en  bier... via de digitale weg.

Dus dat komt wel goed :#

Alex

Citaat van: hermanusb op april 01, 2012, 04:49:20 PM

Pfffffff verslaafde :P
Zou ik nooit doen maar de tablet gaat natuurlijk mee. ;)
En ja ook wifi.

Klavertjes

Wifi gratis of betaald op Kom-es-an?

Kunnen we via het chat topic gezellig kletsen samen  :#!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)