(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klavertjes

@Faba, wat ongelooflijk knudde en vervelend voor jullie! Kan me voorstellen dat je gigantisch baalt!

Het aanbod is al meermaals gedaan, maar bij optie B, zijn boodschappen of een ander vervoer ergens heen natuurlijk geen probleem!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

CenC

@faba, zeker balen en helemaal als je nog zo trots bent op je auto.

Maar ik moet zeggen zo'n Vivara zou ik ook heel graag willen hebben, lijkt mij ideaal...kan alle spullen mee. En is je hond vies van een wandeling, dan hop zo die achterbak in.

Succes met beslissen!

Bonny

Voor de bingo hebben we nu

1x elfjes pop (6 tot 10 jaar)
2x foam puzzels van dieren (4 tot 6 jaar)
1x dieren puzzel (4 tot 6)
2x kleurpotloden wasco etc prinses (4 tot ..)
2x foto lijstjes meiden (6 tot ...)
1x paarden muur deco (alle leeftijden )
1x zwembadje 3 bandjes hoog (0 tot 6 jaar)
3 x dieren springtouw (4 tot 12)
1 x spelen boek ( 5 tot 8 )
3 x vliegtuig auto set (4 tot 9 jaar)
2 x vliegtuigen set (4 tot 9 )
2 x kralenset (7 tot ...)
2x etui in pen vorm (5 tot ..)
2 keer auto,boot vliegtuig set (4 tot 8 )
2x vouwblaadjes (4 tot ..)s
3x water frisbee (0 tot 10 )
2x stoep krijt (3 tot 12)
2x meiden tas (3 tot 9)
3x kroontje met oorbellen (3 tot 6 )
1x spel in de ban van de ring (10 tot ..)
2x vang en werp spel (5 tot ..)
1x strandset schep en zeef (1 tot 7)
2x wasco met boekje (4 tot 12)
1x tennis set (5 tot ..)
1x Disney beker (3 tot 12)
1x roze auto (4 tot 7)
1x button maken (6 tot 12 )
2x funny schaar  (6 tot ..)
1x muur kruiper (5 tot ..)
2x gum setjes (5 tot ..)
3x meiden puntenslijper  (5 tot ..)
4x mega pennen Disney (5 tot ..)
1x water raketten (3 tot ..)
1x Mickey stickers  (6 tot ..)
1x 4 funny paperclip (5 tot .)
10x stiften (4 tot ..)
3x harry potter kwartet (4 tot..)
2x ratatouille kwartet ( 4 tot..)
1x vage kaarten misschien kwartet van boten (4 tot ..)
1x boekje : Bobbi op de kinderboerderij
1x Dora, knutsel, kleur en spel boekje.
1x eenvoudige houten puzzel 35 stukjes
1x Thomas - locomotief Jumbo Fun Pack,een set kleurplaten, schetsboekje, stickers, wasco / kleurpotloden / stiften en glitterlijm.
wij hebben voor de stoere jongens...... Carcasonne spel ( gewonnen bij de vrienden loterij hahahahaha,maar we hebben meiden en die vinden dit niks aan )
we hebben nog een pot et waterbalonnen, en een pakje stoepkrijt !!!!!
groetjes hans en mellanie bus

En ik heb er nog twee dieren handpoppen bij gedaan en 2 poezenbeeldjes .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Citaat van: Bonny op april 27, 2012, 07:34:14 AM

1x elfjes pop (6 tot 10 jaar)
2x foam puzzels van dieren (4 tot 6 jaar)
1x dieren puzzel (4 tot 6)
2x kleurpotloden wasco etc prinses (4 tot ..)
2x foto lijstjes meiden (6 tot ...)
1x paarden muur deco (alle leeftijden )
1x zwembadje 3 bandjes hoog (0 tot 6 jaar)
3 x dieren springtouw (4 tot 12)
1 x spelen boek ( 5 tot 8 )
3 x vliegtuig auto set (4 tot 9 jaar)
2 x vliegtuigen set (4 tot 9 )
2 x kralenset (7 tot ...)
2x etui in pen vorm (5 tot ..)
2 keer auto,boot vliegtuig set (4 tot 8 )
2x vouwblaadjes (4 tot ..)s
3x water frisbee (0 tot 10 )
2x stoep krijt (3 tot 12)
2x meiden tas (3 tot 9)
3x kroontje met oorbellen (3 tot 6 )
1x spel in de ban van de ring (10 tot ..)
2x vang en werp spel (5 tot ..)
1x strandset schep en zeef (1 tot 7)
2x wasco met boekje (4 tot 12)
1x tennis set (5 tot ..)
1x Disney beker (3 tot 12)
1x roze auto (4 tot 7)
1x button maken (6 tot 12 )
2x funny schaar  (6 tot ..)
1x muur kruiper (5 tot ..)
2x gum setjes (5 tot ..)
3x meiden puntenslijper  (5 tot ..)
4x mega pennen Disney (5 tot ..)
1x water raketten (3 tot ..)
1x Mickey stickers  (6 tot ..)
1x 4 funny paperclip (5 tot .)
10x stiften (4 tot ..)
3x harry potter kwartet (4 tot..)
2x ratatouille kwartet ( 4 tot..)
1x vage kaarten misschien kwartet van boten (4 tot ..)
1x boekje : Bobbi op de kinderboerderij
1x Dora, knutsel, kleur en spel boekje.
1x eenvoudige houten puzzel 35 stukjes
1x Thomas - locomotief Jumbo Fun Pack,een set kleurplaten, schetsboekje, stickers, wasco / kleurpotloden / stiften en glitterlijm.
wij hebben voor de stoere jongens...... Carcasonne spel ( gewonnen bij de vrienden loterij hahahahaha,maar we hebben meiden en die vinden dit niks aan )
we hebben nog een pot et waterbalonnen, en een pakje stoepkrijt !!!!!
groetjes hans en mellanie bus

En ik heb er nog twee dieren handpoppen bij gedaan en 2 poezenbeeldjes .
Citaat van: Bonny op april 27, 2012, 07:34:14 AM

ik heb nog
3x oranje hoed
2x oranje voetbal schrijfsetje
3x make up tasjes met oogschaduw lipstift en nagellak
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

faba

Citaat van: CenC op april 26, 2012, 05:42:27 PM
@faba, zeker balen en helemaal als je nog zo trots bent op je auto.

Maar ik moet zeggen zo'n Vivara zou ik ook heel graag willen hebben, lijkt mij ideaal...kan alle spullen mee. En is je hond vies van een wandeling, dan hop zo die achterbak in.

Succes met beslissen!

Tja, na veel powow met manlief toch even verder gezocht naar een ruimer alternatief dan de opel zafira die dus in de prak gereden is en een kleiner alternatief dan de opel vivaro.

Wij vonden Peugeot expert tepee, citroën Jumpy en bij fiat heet hij Scudo. Alleen nu nog tweedehands vinden aan een goeie prijs. Zie je niet zoveel rondrijden hier. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom.

linkje

http://www.google.com/imgres?hl=nl&biw=1920&bih=979&tbm=isch&tbnid=g4J5qA9DGEvsIM:&imgrefurl=http://www.varbak.com/photo/citroen-jumpy-frame&docid=ApQQb1T8mVXeUM&imgurl=http://www.varbak.com/images/citroen-jumpy-frame-nb23929.jpg&w=500&h=279&ei=MeOeT6O0MMWD-wbs2YHxDg&zoom=1&iact=hc&vpx=1401&vpy=490&dur=829&hovh=168&hovw=301&tx=102&ty=98&sig=108894848157667839923&page=2&tbnh=126&tbnw=225&start=42&ndsp=48&ved=1t:429,r:14,s:42,i:193

jsteijn

Al gedacht aan een Dasia Logan?
Misschien niet de mooiste aan de buitenkant, maar wel veel ruimte en betaalbaar.

Succes, of moet ik zeggen sterkte  ;) met kiezen en kopen.

faba

huh, ik denk dat we onze keuze nu wel vastgelegd hebben bij die merken van eerder; we zijn al gaan proefrijden en die wagens zijn(tweedehands) vrij goed betaalbaar  :>.

Er is zoveel keuze in merken  ::) ::) ::)

en types  ::) ::) ::)

zoveel opties  ::) ::) ::)

Om knetter van te worden

Expert is vrijdag gaan kijken en ging de berekening maken om te zien of we een totaal verlies hadden of niet. Maar we gaan gewoon uitbetaling van de reparatiekosten vragen, dat blijkt te kunnen (als je niet in fout bent). Bij ons zal het sowieso voorschieten worden want het was een buitenlander en dan wacht de Belgische verzekeraar op het geld van de buitenlandse voor de klant iets krijgt.

Alex

Hmmm dit is eigenlijk vreemd.
Want je bent niet verzekerd bij de buitenlander.
Als die verzekering niet betaald moeten ze je toch geld geven want naders heeft een verzekering geen nut voor jou.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

walter

Zal er ook aan liggen hoe je verzekerd bent alex en een verzekeringsmaatschappij is allergisch voor betalen, kan zeker langer duren aangezien er met een buitenlandse (transport) verzekering zaken gedaan worden.
Maar faba succes met het vinden van een andere wagen en de hele afhandeling.

Frankie

Citaat van: Alex op mei 01, 2012, 06:43:03 AM
Als die verzekering niet betaald moeten ze je toch geld geven want naders heeft een verzekering geen nut voor jou.
Bedoel je hier nou je eigen verzekering? Waarom zou, als je WA of WA+ verzekerd bent, je verzekering geld moeten geven? Vandaag de dag vertraagt zelfs de maatschappij van de tegenpartij de uitbetaling. Reden waarom het meeverzekeren van rechtsbijstand bij WA geen slecht idee is.

muis

Wat voor soorten verzekeringen heb je in België voor de auto, zijn die vergelijkbaar met de Nederlandse?

Van_looney

Zoonlief vraagt steeds wanneer we op vakantie gaan. We hebben nu een "strippenkaart" gemaakt van het aantal nachtjes slapen totdat we naar Hengelo gaan. Elke ochtend zet hij trouw een kruisje door het eerstvolgend nummertje  en roept dan het aantal nachtjes slapen die over blijven. Zijn wij van het gevraag af :)

spikehome

Even onder de aandacht.
Mensen die nog mee willen doen met de bbq tijdens het klapweekend.
Inschrijving sluit aankomend weekend.
Zie deze topic

Taan

CiteerVoor de duidelijkheid, ik was niet in fout. Stond op de binnenbocht naar links te draaien en een vrachtwagen heeft op de buitenbocht om eveneens links te draaien een u-turn gemaakt. Ik zag het aankomen, stond zelfs al stil maar had geen tijd meer om achteruit te rijden, om van te janken  :I

Je hebt tijdens schadeherstel gewoon recht op vervangend vervoer. Dit moet de tegenpartij vergoeden.

caspar

Citaat van: faba op april 26, 2012, 09:28:33 AM
airco, ge?ntergreerde GPS, de nieuwe banden van januari, de nieuwe batterij en last but not least:de nagelnieuwe trekhaak 13 polig die dus nog nooit gebruikt werd  :(. Misschien max nog 6000 Euro uit te trekken.

Het beste was, gister was onze huwelijksverjaardag... 3 jaar getrouwd, heb ik mijn man toch een groot cadeau gedaan hé, mag hij een andere wagen kopen  :#

en als je 5a6 van de verzekering krijgt is de auto toch nog van jou dan kan je hem toch gewoon verkopen aan een schade bedrijf
misschien kan je de trekhaak er onderuit halen en op mp verkopen net als de gps en misschien ook de banden met velgen (gewoon een paar oudjes er onder zetten