(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

theun

kan je me al meer vertellen over het najaars weekend dan :#

Bonny

Citaat van: caspar op november 10, 2011, 09:40:15 PM
snap dat dan over 2 dagen brand de kachel weer bij alex kan hij eerst zijn hersens ontdooien andersweet hij zelf niet waar we heen gaan

bij ons is het nooit winter
Als het najaarsweekend geweest is gaat het hier in huis alleen maar over het voorjaarsweekend  :#
Net als de mode zeg maar in de winter krijg je die van het voorjaar in het voorjaar van de zomer etc alleen wij kennen maar 2 seizoenen  :#
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

campingloge

Alex, er zijn nu 2 topics om je aan te melden. Ik denk iets te snel gekopieerd en geplakt.

Alex

Die op de portal staat daar kun je je niet in aanmelden als het goed is.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

campingloge

Het staat wel in de tekst. Of er technische beperkingen zijn weet ik niet.

Alex

theun

zo net geboekt kunnen we mooi onze niewe jamet uitproberen we hebben er zin  in :> :> :>

Alex

Als je je plaats binnen hebt even vermelden in de aanmeld topic graag.
Top je bent volgens mij de eerste. :W :W :W :W

theun

nee toch jij bent toch wel de eerste alex

Alex

Hahahahaha zal ik heel eerlijk zijn.
Heb de officiële reservering nog niet gedaan. :P
Maar ik denk dat ze wel weten dat ik er een kom. ;)

buzz

We hebben geboekt!!! we hebben er zin in!! :J :J

campingloge

Alex, je zou toch niet weer reserveren ivm slechte ervaringen?!  >:(  >:(  :#  :#

Richard

Citaat van: campingloge op november 11, 2011, 09:19:00 PM
Alex, je zou toch niet weer reserveren ivm slechte ervaringen?!  >:(  >:(  :#  :#
Maar dit waren alleen maar goede ervaringen alle afgelopen keren..zelfs de najaarsweekenden in verwegistan...