Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yolanda

Citaat van: muis op april 09, 2015, 11:18:48 PM
:# elk jaar zijn er die alleen bij de camping boeken en het niet in de lijst zetten.  Op de camping in Renswoude zeiden ze bij de receptie,  als je lid wordt van de vouwwagenclub krijg je korting op het verblijf en zetten we jullie bij de andere vouwwagens neer  ::)

Het 1e jaar op kom es an, 2011, kwam er een antieke Scout het veld op rijden en had  een plekje tussen alle andere klappers,  de eigenaars werden hartelijk welkom geheten en gevraagd naar de forumnaam.  Ze keken of ze water zagen branden,  die hoorde er dus helemaal niet bij :H

Haha, geweldig!!! We komen er dus het weekend achter wie nou nummer 72 is. ;-)

muis

Haha ja, wie weet lezen ze hier mee en zetten ze de naam er toch nog bij :J

Yolanda

Corien

Er was nog plek op de camping, dus we hebben gereserveerd.
Ik heb ons op de lijst van het aanmeldtopic gezet. Ik hoop dat dat goed is gegaan.
We hebben er enorm zin in (komt natuurlijk ook door het mooie weer).

olaf

Citaat van: muis op april 09, 2015, 11:18:48 PM
:# elk jaar zijn er die alleen bij de camping boeken en het niet in de lijst zetten.  Op de camping in Renswoude zeiden ze bij de receptie,  als je lid wordt van de vouwwagenclub krijg je korting op het verblijf en zetten we jullie bij de andere vouwwagens neer  ::)

Het 1e jaar op kom es an, 2011, kwam er een antieke Scout het veld op rijden en had  een plekje tussen alle andere klappers,  de eigenaars werden hartelijk welkom geheten en gevraagd naar de forumnaam.  Ze keken of ze water zagen branden,  die hoorde er dus helemaal niet bij :H
Ik had dat gezicht wel een willen zien  :P
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Dat was onbetaalbaar  :#

Leuk dat jullie ook meegaan Corien :> :J

Theu

muis

Haha, ja volgens mij wel maar verder nooit meer online. Wat ze meteen hebben geregeld was de plek voor het jaar erna.  Zij stonden op de ene hoek en hun familie in een soort reuze camper op de andere hoek, ze wilde daarna zeker zijn dat ze bij elkaar zouden staan.  :#

Alex

Tja Jasper heeft er nog leuke woorden aan overgehouden. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yolanda

nieuweklapster

Tot wanneer kun je je aanmelden eigenlijk? We vinden het wel erg leuk om te komen maar zijn echt wel mooi weer mensen, dus als het in nl niet zo mooi is gaan we verder maar als het wel mooi is kunnen we dan nog op het laatste moment aanschuiven?

Alex

Er is geen sluiting vol is vol je kunt tot het laatst moment aanschuiven zolang er nog plek is.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Citaat van: nieuweklapster op april 11, 2015, 01:47:35 PM
Tot wanneer kun je je aanmelden eigenlijk? We vinden het wel erg leuk om te komen maar zijn echt wel mooi weer mensen, dus als het in nl niet zo mooi is gaan we verder maar als het wel mooi is kunnen we dan nog op het laatste moment aanschuiven?
Volgens mij hebben we blikjes tropisch weer over van vorig jaar, het weer komt goed hoor.
The need for the many outweigh the needs of the few

Alex