Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yolanda

Citaat van: Nirak op april 22, 2015, 07:31:52 PM
Nou ja, zal wel pannekoeken, pasta, BBQ en friet worden of zo iets :J :**

Haha, zo zat ik ook al.  :#

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

vic36shorty

Citaat van: olaf73 op april 22, 2015, 08:15:57 PM
Wie niet  :)14]

Troost je niet iedereen heeft dat spel ik wist niet eens wat voor spel het was moest het ff googlen

Theu

Wij hebben het ook ......
Niet....
Weet ook niet wat het is..

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

Yolanda

Citaat van: vic36shorty op april 22, 2015, 08:20:24 PM
Troost je niet iedereen heeft dat spel ik wist niet eens wat voor spel het was moest het ff googlen

Wij hebben het ook nog niet zo lang geleden op een camping gezien en toen mochten de kinderen ook mee doen. Sinds vorig jaar hebben we het zelf.

muis

Dankzij forumlid Leeuw is kubb bij ons niet meer weg te denken bij ons.  Er komen regelmatig mensen vragen wat voor spel het is en wij leggen het meestal uit door ze mee te laten doen.  Altijd leuk  :J

@nirak, haha, ik moet er niet aan denken om voor dit soort grote groepen in te kopen. 

Alex

Pfffff doe tijd hebben we gelukkig gehad of niet dan Wilma
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: Alex op april 22, 2015, 09:36:17 PM
Pfffff doe tijd hebben we gelukkig gehad of niet dan Wilma
nou zeker weten Alex.  :P  Dingen regelen is best leuk maar er zijn grenzen haha. Die ervaring hebben we ruimschoots opgedaan.  Trappen we niet meer in  :#

leeuw

Was ook leuk om dit te introduceren op het klapweekend. Inmidels vele anderen besmet met het Kubb virus. Er is al zelfs sprake van een echte Kubb-Cup.
Vanwege andere verplichtingen helaas verhinderd. Maar volg alle perikelen natuurlijk via HET Forum. Allemaal alvast veel plezier gewenst, gaat onwaarschijnlijk gezellig worden.

muis

Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn. 

Een vouwwagenclubkubbcup haha

leeuw

We gaan zeker weer een keer van de partij zijn,  najaars weekend?

muis

Dat zou leuk zijn,  3e weekend van september.  Kun je die vast in de agenda zetten  :#

leeuw

Theu