Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Das ook niet aardig tegen drummer64.... :H :H

Komt vast en zeker goed mars :J

Bonny

Citaat van: Appeltje op mei 13, 2015, 11:44:46 AM
Ja, vanochtend konden we nog uitslapen, het was nog heerlijk rustig...

Nou als het niet rustig is dan gaan we denk ik maar naar een andere camping .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Yolanda

Nog iets minder dan een half uurtje, dan gaan wij ook de weg op. Tot straks!!!!!!! We hebben er zin in!!!  :> :>

vic36shorty

Jaaaaaaa we zijn op weg.
Vessem here we come

Klavertjes

Citaat van: KenJo op mei 12, 2015, 07:58:52 PM

Moeder de vrouw en de vrouw van de stallingeigenaar kwamen er keurig samen uit. Vrouwelijk diplomatie zullen we het maar noemen. Daarna uiteraard weer gewoon mannelijke rancune: ik kom daar nooit meer  :#

Snel vergeten, deze kink in de kabel. Morgen gaat de klapper open en begint het klapplezier, kleding inpakken, speelgoed bij elkaar rapen en nog boodschappen doen  :>

Al wat anders gevonden? Die van ons staat bij Caravanstalling Waarland, locatie Waarland, vlot, vriendelijk en na een mailtje (zelfde week, paar dagen ervoor) staat ie klaar voor je. Niet goedkoop dat dan weer niet...
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Klavertjes

Voor alle klapweekend klappers: héél véél plezier! Geniet ook een beetje voor mij!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Theu

KenJo

Citaat van: Klavertjes op mei 13, 2015, 02:54:08 PM
Al wat anders gevonden? Die van ons staat bij Caravanstalling Waarland, locatie Waarland, vlot, vriendelijk en na een mailtje (zelfde week, paar dagen ervoor) staat ie klaar voor je. Niet goedkoop dat dan weer niet...
Ik zat te denken aan stalling 31, die zit om de hoek van waar we nu zitten/ zaten kost net zoveel (186 euro per jaar overdekte stalling) maar de ophaalmogelijkheden zijn redelijk beperkt. Dat was ook de reden waarom we voor de huidige stalling hadden gekozen.

De stalling in Waarland heeft perfecte ophaalmoeglijkheden lees ik, maar  "De stallingsovereenkomst kan door huurder en verhuurder worden opgezegd met een opzegtermijn van minimaal twee maanden voor het nieuwe stallingsjaar. Anders wordt de stallingsovereenkomst stilzwijgend verlengd met één jaar." Dat is zo ouderwets en volgens mij mag het niet eens meer
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Yella

Citaat van: Yella op mei 13, 2015, 07:58:21 AM
eerst overleg en alle andere mogelijkheden betreffende Moviepark uitzoeken.
Geen Vessem. Toch nog een camping gevonden op een 40 km van Moviepark. veel plezier daar in Vessem.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Ccindy

Wat een gezelligheid hier in Vessem! Zijn gezellig aangeschoven bij Albertine voor de pannenkoeken aangezien wij een veldje delen met een caradinges. ;-)
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Krizz

The KubbKing is dead... long live the New King

Frankie

Krizz

Zouden ze dat goed vinden..Geeft wel veel rotzooi op de camping
The KubbKing is dead... long live the New King

Boraxx

Camping kast over. Voor een klein prijsje over te Nemen.
boraxx 104

vic36shorty

Citaat van: Boraxx op mei 14, 2015, 11:19:27 AM
Camping kast over. Voor een klein prijsje over te Nemen.
boraxx 104
Wat moet hij kosten en hoe groot is hij