Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Citaat van: Frankie op mei 26, 2014, 08:20:40 PM
Zo is dat. Er is maar een kwartiertje droogte nodig om die klapper een schop onder zijn achterste te geven en dan sta je droog vanuit je wagentent naar de natuur te kijken. Haringen slaan komt later wel.
En desnoods klap je dat ding in je zwembroek op. :#

Maar voorlopig is de verwachting voor woensdag: bewolkt maar droog. Vanaf donderdag ruimte voor de zon. :J
Dat worden leuke klapselfie's in je zwembroek... :H :H :H

Alex

Heb wel een vaker een wagen opgezet met regen. :P
Toen stond er ook een roadmaster naast me te zwoegen. :P

Maar het is nog nooit zo slecht geweest dat ik achteraf heb gezegt wat was dit een waardeloze klapweekend.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 26, 2014, 08:22:45 PM
Dat worden leuke klapselfie's in je zwembroek... :H :H :H
Die wil jij niet zien. En daar wil ik de rest van de mensheid eigenlijk ook voor behoeden. :)

Richard

Zwoegen, heb me nog ingehouden, anders was je overgestapt naar een caratsjoe  :P

Richard

@ Frankie, dan is de hele mensheid weer opgelucht, vallen ze weer in de juiste maat en schoonheid catagorie  :P

Frankie

Citaat van: Alex op mei 26, 2014, 08:24:29 PMMaar het is nog nooit zo slecht geweest dat ik achteraf heb gezegt wat was dit een waardeloze klapweekend.
Voor alles is er een eerste keer. Maar ik heb niet het idee dat dit klapweekend die eerste keer zal zijn. Het wordt gewoon lekker kampeerweer. Met niet al te koude avonden, wat heel belangrijk is. :J

En waarom? Omdat ik dat zeg, ja?!
Hebben de weergoden dat goed begrepen? Want anders zwaait er wat!

Alex

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 26, 2014, 08:31:45 PM
@ Frankie, dan is de hele mensheid weer opgelucht, vallen ze weer in de juiste maat en schoonheid catagorie  :P
En toen werd hij wakker. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op mei 26, 2014, 08:34:34 PM
En toen werd hij wakker. :P
Om je eerlijk te zeggen lijkt me mijn mededeling dat je die selfies niet wilt zien, juist van een vrij grote wakkerheid, relativering, realiteitszin en zelfkennis getuigen.

Alex

Oeps verkeerde quote. :P
Moest deze zijn.

Zwoegen, heb me nog ingehouden, anders was je overgestapt naar een caratsjoe

Ccindy

Citaat van: jellejawa op mei 26, 2014, 08:02:45 PM
Wat een paniek allemaal. Zijn we kampeerders of niet? :#

Haha, nou ja, ik probeer te voorkomen dat ik de vouwwagen na de zomer weer moet verkopen van mijn man!  ;)  Het heeft me 2 jaar gekost hem over te halen om een vouwwagen te kopen en tijdens onze eerste kampeervakantie met de vouwwagen vorig jaar zijn we 2 weken ongeveer weggeregend in Luxemburg. In de zomer gelukkig wel goed weer gehad (behalve die mega-bui in de nacht voor vertrek dan weer), maar het kampeerweekend in september ook weer weggeregend. Hij is dus nog niet bepaald overtuigd van de lol van het kamperen.  :I  Dus probeer ik regen zoveel mogelijk te ontlopen tijdens opzetten of afbreken.   ;) 
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

Hhahaha en jij denkt dat hij nog anders wil na het kamperen met al die kampeer gekken .:P

Richard

Citaat van: Ccindy op mei 26, 2014, 09:25:18 PM
Haha, nou ja, ik probeer te voorkomen dat ik de vouwwagen na de zomer weer moet verkopen van mijn man!  ;)  Het heeft me 2 jaar gekost hem over te halen om een vouwwagen te kopen en tijdens onze eerste kampeervakantie met de vouwwagen vorig jaar zijn we 2 weken ongeveer weggeregend in Luxemburg. In de zomer gelukkig wel goed weer gehad (behalve die mega-bui in de nacht voor vertrek dan weer), maar het kampeerweekend in september ook weer weggeregend. Hij is dus nog niet bepaald overtuigd van de lol van het kamperen.  :I  Dus probeer ik regen zoveel mogelijk te ontlopen tijdens opzetten of afbreken.   ;) 
Juist niet ontlopen, gewoon opbouwen als of het een dagelijkse ding is. Dus bikini aan, laarzen aan en klappen maar, wedden dat ie helemaal om is. :P

Yella

Citaat van: Alex op mei 26, 2014, 08:04:35 PM
Zit daar een koffer op voor onderdelen? :P
Kleintje, Maar ik beloof niks. Was een plotse ingeving om toch eens een klapevent te bezoeken, al is het dan zonder klapper. Gezin heeft wellicht andere plannen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Drees

Citaat van: Ccindy op mei 26, 2014, 09:25:18 PM
Haha, hier hetzelfde euvel. In de meivakantie zat ik in de kou en regen met de kids op de camping en manlief lekker warm en droog op zijn werk. :# Als het andersom was geweest waren we al voor de eerste nacht weer naar huis gereden. Dus ik zorg er nu ook voor dat het mooi weer is als we weer gaan klappen. Komende vrije dagen hebben we andere dingen te doen, helaas. Hopelijk met Pinksteren, maar wel met mooi weer :I Het zijn nu eenmaal watjes, die mannen :J

Richard

Deze man heeft gisteren wel een camping geboekt van 20 december t/m 25  2014 december op Klein Vink te Arcen. Gewoon ff kamperen met de Roadmaster. FF een heilige avond doorbrengen in een vouwwagen, Tja je moet alles eens hebben gedaan zeg ik maar.
Oh ja, Miss BBQ  gaat graag mee.
FF de juiste datum speciaal voor Frankie