Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: Jerome op december 06, 2013, 07:02:25 PM
Oei Frank, da's wel een knuppel in het houthakkershok  :k.
:J Moet zeggen dat die Holzkampferz zich tot noch toe best stil gehouden hebben . Nah ja, de eerste klap :P  is natuurlijk een daalder waard he. :#

Alex

:X :X :X :X

Mag me tegenwoordig over het paard getild noemen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op december 06, 2013, 08:06:54 PMMag me tegenwoordig over het paard getild noemen. :P
Ja, maar wat je natuurlijk verzwegen hebt is dat je om die Cocoon te kunnen kopen je je auto hebt moeten verkopen en je op het klapweekend dus een trekpaard voor je holzklapper hebt lopen. :#

Alex

Nou hier zou ik iemand een groot plezier mee gedaan hebben :P

Nee gewoon nog onze 13 jaar ouwe en trouwe ros rijd er nog voor.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Bonny

Nee Frankie als het een paard word dan gaat Annemiek voor een appaloosa .
Haar droom paard  :)
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Frankie

Citaat van: Bonny op december 06, 2013, 09:05:00 PM
Nee Frankie als het een paard word dan gaat Annemiek voor een appaloosa .
Haar droom paard  :)
Daar kan ik me alles bij voorstellen. :J :J

Zelf heb ik (als ik er thuis ooit  stallingsruimte voor zou hebben en dat gaat dus niet meer gebeuren) altijd graag een Zeeuws trekpaard willen hebben:

Niet primair om op te rijden (hoewel dat wel kan. Desnoods op je rug liggend) maar om gewoon heel erg veel en vaak van zo'n prachtige bonk oud-hollandse kracht te genieten. :J :J Het zijn tenslotte werkpaarden. :)
Auto's zeggen me weinig, maar zo'n knol...
De kosten zijn echter ook een puntje. De aanschaf is niet het punt. Maar dan begint het pas...

Bonny

Citaat van: Frankie op december 06, 2013, 10:21:08 PM
Daar kan ik me alles bij voorstellen. :J :J

Zelf heb ik (als ik er thuis ooit  stallingsruimte voor zou hebben en dat gaat dus niet meer gebeuren) altijd graag een Zeeuws trekpaard willen hebben:

Niet primair om op te rijden (hoewel dat wel kan. Desnoods op je rug liggend) maar om gewoon heel erg veel en vaak van zo'n prachtige bonk oud-hollandse kracht te genieten. :J :J Het zijn tenslotte werkpaarden. :)
Auto's zeggen me weinig, maar zo'n knol...
De kosten zijn echter ook een puntje. De aanschaf is niet het punt. Maar dan begint het pas...

Dat bedoel ik .
Daarom gaat Annemiek haar eigen camping met manege beginnen  WW
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

mars

En als jullie bejaard zijn (of voelen  :#), mogen jullie tegen kost en inwoning allerlei klusjes verrichten op die camping. Dus de oude dag is ook bij deze geregeld. :H

Alex

In de winter in Spanje op de camping en dan in de zomer naar Annemiek op haar camping. :P

KlapJoeri

De eerste horde is genomen, de Cabanon Neptune is vandaag verkocht.
Nu nog zien wat we er voor terugkopen. Als we op tijd een andere wagen hebben willen we wel meegaan!

Vooralsnog vinden we de Livingstone erg mooi maar weten nog niet of we nu zoveel geld willen uitgeven aan een vouwwagen.
Misschien wachten tot een mooie gebruikte langskomt of misschien wordt het wel heel iets anders....
The cold never bothered me anyway.....

bensi

Citaat van: KlapJoeri op december 07, 2013, 08:50:21 PM
De eerste horde is genomen, de Cabanon Neptune is vandaag verkocht.
Nu nog zien wat we er voor terugkopen. Als we op tijd een andere wagen hebben willen we wel meegaan!

Vooralsnog vinden we de Livingstone erg mooi maar weten nog niet of we nu zoveel geld willen uitgeven aan een vouwwagen.
Misschien wachten tot een mooie gebruikte langskomt of misschien wordt het wel heel iets anders....
Leuke avatar KlapJoeri   ;)   :P

Succes met de zoektocht
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

KlapJoeri

Citaat van: olaf73 op december 09, 2013, 07:16:16 PM
Toch wel een klapper  :J

Tuurlijk, niet zo iets heel anders.
Daarom ook klapjoeri ;)
The cold never bothered me anyway.....

Alex