Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Appeltje

Wat een drukte vandaag op het aanmeldtopic. Leuk zeg! Wij zijn meestal van de laatste momentboekingen, maar we hebben nu toch maar geboekt.  O0

Een goede bekende van ons, Thonny, wilde al vanaf begin dit jaar een vouwwagen. Dus toen hij de caravan 2 maanden geleden verkocht had, had ie al vlot een Holtkamper Spacer gekocht, niet wetende dat wij hetzelfde type hadden.  :H Als het wat mooier weer wordt gaan we hem eerst even samen bij hem achter het huis opzetten. Zowel hij als wij hebben zin in veel kampeerweekendjes, dus bij deze is de eerste al weer gepland!  :J
"Home is where the Holtkamper is"

spikehome

Leuk 2hk's erbij weer.
FF snel de winter door en op naar de lente.

muis

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Wifi heb ik echt geen idee van, op de site kan ik er niets van vinden.

Alex, jullie krijgen eerst sneeuw :J

Frankie

Citaat van: Alex op januari 24, 2014, 11:12:59 PM
Wat ik me samen met Wil eigenlijk afvraag is er wifi.??
Op hun site staat er niks over, maar op diverse algemene sites waar ze vermeld worden staat ín één geval: "Wifi punt bij de receptie/bar/restaurant"

Ehhh....
*Ziet nu alle deelnemers aan bar hangen te forummen*

De vraag is dan hoe goed het 3G/4G bereik daar is. Ik hou m'n hart vast.  :N

Zou het een idee zijn om zelf een paar repeaters mee te nemen?  :#

muis

3 en 4 G is niet wat daar. Wij hebben het via onze internetbundel gedaan toen. Zie net dat er in de Brasserie een wifi zone is. De brasserie staat ook op de site van de camping :J

Alex

Hmmmm alex zonder internet. :(
Als ik dit maar aankan.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: muis op januari 24, 2014, 11:34:31 PM

Alex, jullie krijgen eerst sneeuw :J
:(
Maar gelukkig vanaf volgende week weer naar binnen. :P
Het buitenwerken is even klaar. :P

muis

Ik las vanmiddag dat ze 5 cm verwachten..... is een mooi moment om de Cocoon te proberen voor winterkamperen >:(

Alex

5 cm gek. :(

Hmmm ik was niet de persoon die met het idee van winterkamperen kwam hoor. :P

muis

Ja, je weet het.... ik wil wel maar Edward niet :J

Yvonne01

Het is hier vlakbij de noordhollandse kust erg grijs' ben benieuwd of wij ook sneeuw krijgen of alleen regen  :N