Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

@Bigbear, de andere 2 velden zijn niet zo ver van de rest. Lekker je stoel mee en bij de rest komen zitten :J geldt ook voor Grumpie natuurlijk :J

Frankie

Waren er ook helemaal geen plekken bij de eendenvijver meer? Kan me toch voorstellen dat als er geen hondeneigenaars meer zijn, die plekken toch ook door klappers zonder hond ingenomen kunnen worden...

bensi

hier werkt de teller prima op zowel Android telefoon als tablet hoor
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

muis

Maar eh, ik ben toch wel weer benieuwd naar wie de 3 "onbekende" deelnemers zijn.  Vorig jaar 1, het jaar ervoor ook 1. Maar nu dus 3 volgens de camping :J

laat het even weten ivm naambordjes voor aan de vouwwagen. Sta je wel in de lijst en ben je nog niet eerder geweest,  check dan even de namen  in de lijst (die neem ik over nl.)

muis

Citaat van: Frankie op maart 02, 2014, 12:15:03 AM
Waren er ook helemaal geen plekken bij de eendenvijver meer? Kan me toch voorstellen dat als er geen hondeneigenaars meer zijn, die plekken toch ook door klappers zonder hond ingenomen kunnen worden...
volgens de laatste berichten van de camping waren daar nog 2 plekken.  Ik weet niet of ze die al opgevuld hebben.  Ik dacht dat op de andere 2 veldjes ook honden mochten.

Grumpy

Alex

Met dit weer.
Dan moet het eerst 3 weken regenen. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Grumpy

muis

Hadden ze op een ander veldje wel een plekje voor je?

Met dit weer roept het kamperen wel heel hard en het weekend dus ook :J

Alex

Met dit weer gaat het toch echt kriebelen.
Krijg spontaan zin in pannenkoeken.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Citaat van: Alex op maart 24, 2014, 05:04:25 PM
Met dit weer gaat het toch echt kriebelen.
Krijg spontaan zin in pannenkoeken.

hier ook dus we hebben de pannenkoeken training maar weer opgepakt vanmiddag  :#

Alex

Pffffff gelukkig.
Dan is er toch iemnad die nog weet hoe het moet.
Alleen jammer dat ik dan moet vechten met 1 of andere kleine dreumes (AKA pannenkoeken monster) ;)

sannie75

Alex

muis

Het is idd echt weer om te klappen,  snik nog wachten tot eind mei. ...