Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Wij hadden we het hier ook al over de vraag of en waar we vóór het klapweekend nog zouden kunnen kamperen. Maar ik ben bang dat dat vanwege het ontbreken van een kampeertafel toch moeilijk gaat worden. :#

Paulvh

Citaat van: Frankie op februari 19, 2014, 10:25:06 PM
Wij hadden we het hier ook al over de vraag of en waar we vóór het klapweekend nog zouden kunnen kamperen. Maar ik ben bang dat dat vanwege het ontbreken van een kampeertafel toch moeilijk gaat worden. :#
gewoon bordje op schoot! Dat heet kamperen  :O

Alex

Citaat van: muis op februari 19, 2014, 10:14:47 PM
Van mij mag het ook opschieten, februari ook al weer bijna voorbij :J voor die tijd misschien nog op pad in de meivakantie maar Ed heeft dan wachtdienst ::) ze weten het telkens zo te plannen dat het samen valt met kampeer mogelijkheden
Bij ons is het ook moeilijk plannen.
Maar hoop toch nog wel een weekend te kunnen plannen met wat vrienden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op februari 19, 2014, 10:52:33 PM
Bij ons is het ook moeilijk plannen.
Maar hoop toch nog wel een weekend te kunnen plannen met wat vrienden.
Heb jij die dan?  :#  ;) ;)

(soms is inkoppen zo makkelijk :P )

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

muis

Citaat van: Frankie op februari 19, 2014, 10:54:58 PM
Heb jij die dan?  :#  ;) ;)
(soms is inkoppen zo makkelijk :P )
Citaat van: Alex op februari 19, 2014, 10:55:30 PM
Weekenden? :?
Ja hoor genoeg. :P
:H :H :H

Citaat van: Frankie op februari 19, 2014, 10:25:06 PM

joh, heb jij geen tafel??
Bij ons logeert er 1 al bijna een jaar. Hij is vriendjes met z'n grijze evenbeeld :P :# :#

sannie75

Wij gaan misschien in de meivakantie naar Zwitserland en als het lekker weer is met de klapper natuurlijk  :#

heeft zo zijn voordeel dat mijn schone zus tegenwoordig bij Zürich woont  :J

muis

Lekker San, goed voorafje tov het klapweekend. :J

sannie75

Idd :>

we hebben vandaag weer ff geoefend met pannenkoeken bakken  :P

muis

Goed bezig, dan kunnen we zo aanschuiven als we aankomen op de camping  :P

Alex

Heb je toch een probleem Wilma. :P
Of Sandra moet hun pannenkoekmonster thuis laten. ;)

muis

Wel nee Alex, Sigrid wil er vast een paar bewaren voor ons ;)

sannie75

Nou ik weet het niet hoor, van de week weer pannenkoeken training gehad en het was toch echt bah lekker....en eten joh!

Alex