Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Pffff dan is het wel erg nat bij jullie.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: KlapJoeri op mei 27, 2014, 09:50:12 PM
Als iemand wil gaan vissen: de regenwormen komen hier door het tenttapijt omhoog...
Mooi aas :)
ok vang er maar, kan ik morgen gelijk wat oefenen

Paulvh

Citaat van: KlapJoeri op mei 27, 2014, 03:51:25 PM
Wij zijn er klaar voor. Vanmorgen droog ingeklapt op de vorige camping en zojuist droog opengeklapt op camping Blaauw. We zijn de eersten dit jaar geloof ik.
Nu regent het....
Nadeel: gister is er hier 45mm gevallen en het gras is behoorlijk zompig.
Laarzen mee dus want er komt nog meer regen en op die leemgrond wil het water niet lekker weg.
En we schakelde live over naar onze verslaggever ter plaatse.:-)
Maar zonder te dollen bedankt voor de tip, ik denk dat als ik donderdag arriveer de grond nog kletsnat is dus laarzen gaan mee.

Drummer-64

Wij zijn vanmiddag om 16:15u aangekomen. Joeri stond er al. Het begon hier toen net te regenen. 'T is inderdaad zompig en laarzen meenemen was een goed idee geweest ... . Langs de rand van het veld, dus waar de vw staat valt het overigens wel mee. Daar ligt het net iets hoger. De jonge dame bij de receptie zei "in de boerderij is het lekker warm en droog". En die boerderij was ... gesloten ... . Er is hier overigens geen toiletpapier dus zelf meenemen.

Alex

Hebben de campings een nieuwe bezuinging gevonden?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Geen WC papier goed dat we het weten.

Alles bijna ingepakt (het WC papier nog)
The need for the many outweigh the needs of the few

Alex

Zo kan rustig gaan slapen.
Morgen nog een drukke dag. :P

Frankie

Klapper reisklaar, klaar met werken. Nog even een nachtmutsje en dan de envelop in.
Morgen beslag maken, opruimen, inpakken, wegwezen.  :>

muis

W: Proost Frank, op een mooi weekend :J :J O0 O0

Frankie

Miss BBQ

Opstaan, kind naar school werken, boel pakken, katten naar pension brengen, tanken in Duitsland, man weer thuis van paar uurtjes werken, douchen, aanhaken en wegwezen :). Tot straks allemaal, rijd voorzichtig.

Richard

Citaat van: Miss BBQ op mei 28, 2014, 06:44:01 AM
Opstaan, kind naar school werken, boel pakken, katten naar pension brengen, tanken in Duitsland, man weer thuis van paar uurtjes werken, douchen, aanhaken en wegwezen :). Tot straks allemaal, rijd voorzichtig.
Euh..wil je mij aanhaken? mafkees

spikehome

Komende uren link regen:(

Alex

Nou ik hoop dat ik de wagen ingepakt krijg. :(
Het blijft maar regenen.

olaf

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 28, 2014, 06:52:32 AM
Euh..wil je mij aanhaken? mafkees
Wist je dat niet dan  :# je haak toch niet af nu er regen komt  :#
En ja hoor hier de tank al vol met Duitse brandstof scheelt wel een beetje
The need for the many outweigh the needs of the few