Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

Frankie

Citaat van: Alex op december 11, 2013, 07:35:26 PM
Zullen er 2 caravans tussen zijn gezet.
O.... Maar daar weten wij klappers wel raad mee:

Alex

Hun reacties zijn de meestal wel geinig. :P
Ze denken dat de vouwwagen niet meer bestaat en dan staan ze er tussen in. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Citaat van: Alex op december 11, 2013, 07:40:11 PM
Hun reacties zijn de meestal wel geinig. :P
Ze denken dat de vouwwagen niet meer bestaat en dan staan ze er tussen in. :P
Wat zullen ze op kijken

Alex

och ik kan er ook nog steeds niet aan wennen hoor.
We hebben bijna al 30 wagens en dan moet het nog lente worden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Citaat van: Alex op december 11, 2013, 07:44:19 PM
och ik kan er ook nog steeds niet aan wennen hoor.
We hebben bijna al 30 wagens en dan moet het nog lente worden.
Gaat een groot feest worden, bijna 30 stuks dat word een aanhangwagen vol met aardappels voor de aardappelpannenkoeken Pffffff...  ;)

Frankie

Citaat van: Alex op december 11, 2013, 07:44:19 PMWe hebben bijna al 30 wagens en dan moet het nog lente worden.
Je kan het ook zo bekijken: De inschrijving is nu ruim 1,5 maand open en er zijn 30 aanmeldingen. Bij de inschrijving voor het voorjaarsweekeind van 2012 was dat aantal van 30 al na 5 dagen (11-16 nov) bereikt. :#

Boraxx

:zw

Wij doen er dit weekend ook een mailtje uit.
De datum staat al genoteerd in de agenda.

Groetjes Boraxx :>

muis

Grote kans dat het 2 "vaste" plekken zijn.  Daar stond vorig jaar iemand die ook de activiteiten voor de kids deed in het jeugdhonk :J

Alex

Citaat van: muis op december 11, 2013, 09:35:00 PM
Grote kans dat het 2 "vaste" plekken zijn.  Daar stond vorig jaar iemand die ook de activiteiten voor de kids deed in het jeugdhonk :J
Die krijgt het volgend jaar  jaar dan erg druk. :P

Alex

muis

Ach we hebben de kortste dag gehad dus we gaan de goede kant op :>

Paulvh

Nadat ik mij op 8 december had aangemeld had ik nog steeds geen reactie ontvangen dus maar ff een mailtje eroverheen gezonden en vandaag de nota ontvangen. Ik maak hem nu snel over zodat ik verzekerd ben van deelname. Ik zie en vooral de kinderen zien er naar uit. Het is voor mij een mooie eerste test in onze vouwwagen. En aangezien ik nog nooit eerder met een vouwwagen op pad ben geweest ben ik erg benieuwd naar jullie tips en trucs .

Alex

De Jamet louisiana ken ik wel. :P

Hebben vele deelnemers me als eens mee zien worstelen. ;)