Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

cewi

Zul je altijd zien, beginnende klappers zetten ze in de modder :)1]

EdwinMerks

Verschillen in het land zijn aanzienlijk zie ik wel! Ivm werk kon ik niet naar Friesland komen dus we zitten in Veldhoven. Ik woon zelf in Eindhoven. Woensdag een tijd zitten wachten tot de regen stopte...helaas. Maar een mailtje naar de camping gestuurd dat het een dag later zou kunnen worden. Kreeg een mailtje terug dat het daar de hele dag droog is geweest (hemelsbreed 10km)!! Wij dus die kant op..en inderdaad..gras was kurkdroog. Gisteren een schitterende dag met diverse verbrande koppies. Scheelt nogal met dat modderballet daar!

Theu

Citaat van: kph op mei 30, 2014, 12:53:34 PM
@Theu: Eens kijken of we je kunnen vinden..........anders roep je maar even als je een gezin met 3 kleine kids zoekend ziet lopen! We vertrekken nu naar Friesland!

Hoi KPH??,

Ik heb jullie wel zien lopen maar was even niet in de gelegenheid om jullie te "roepen".
Had Sjors beloofd te vissen. :)53]:)6]
Zijn jullie er vanavond nog met de demo? Dan kunnen we vast ook nog wel even bij ons kijken.

kph

Ha Theu, ik was nog op zoek idd, maar kon het zo snel nit vinden. Heb me heel lang staan te vergapen aan de prachtige VW van Boraxx, heb bij klapjoeri even de Zambezi bewonderd en ook de Mercury van Yvonne had ik nog even willen bekijken, maar onze jongste had er geen zin meer in en zette het op een krijsen. We zijn toen weer weg gegaan. Dus helaas, we zijn er niet meer...............
Ik kom volgend jaar alsnog even bij je kijken (ook als we dan wat anders hebben gekocht haha), want hopelijk zijn we er dan ook bij!

De twee oudste kids hebben zich prima vermaakt, die stonden in hun onderbroek tot hun middel in de zwemvijver (erg handig als je geen handdoek, zwemspullen etc bij je hebt haha). Dus die zien een VW/tent ook wel zitten!!

Nog fijne dagen allemaal!!

Paulvh

En ja hoor,  lichtjes en kacheltjes aan .. En ploep de hoofdzekering er weer uit.  :H

Yolanda

Dus nu gezellig de kaarsjes aan en om een kampvuur met z'n allen??

Theu

Citaat van: Yolanda op mei 30, 2014, 10:40:04 PM
Dus nu gezellig de kaarsjes aan en om een kampvuur met z'n allen??

Kampvuur brand al hoor!

Yolanda

Kijk aan, nu de kaarsjes nog en je merkt niet dat het stroom er uit ligt.  :#

Theu

KPH. Jammer. Waarschijnlijk zijn wij er dan ook weer bij. Dus dan ben je nog net zo welkom.

Appeltje

Vanavond 'slechts' een half uur zonder stroom. De kacheltjes branden weer. Benieuwd of het de rest van de avond goed gaat...
"Home is where the Holtkamper is"

Paulvh

Citaat van: Appeltje op mei 30, 2014, 11:17:31 PM
Vanavond 'slechts' een half uur zonder stroom. De kacheltjes branden weer. Benieuwd of het de rest van de avond goed gaat...
Kwestie van niet te hoog stoken, en bij rest koude, dit oplossen met een Jutter :#

Yolanda

Ik hoor het al....ik begin alvast met het aanleggen van een voorraadje voor volgend jaar.  :#

Sterkte daar met z'n allen.

spikehome

Drummer-64

Hallo mensen, ik ben vanmorgen(30 mei) een fles nivea douche gel en een flesje axe shampoo vergeten in de douches. Dom, weet ik maar ik hoop dat iemand ze gevonden heeft en terug zou willen bezorgen. BVD, Dimitri (plek 109)

Edengeer

Citaat van: Paulvh op mei 30, 2014, 10:36:51 PM
En ja hoor,  lichtjes en kacheltjes aan .. En ploep de hoofdzekering er weer uit.  :H

Misschien kortsluiting dor een kachel? Suc6  :P