Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Hier al de hele ochtend grijs met vorst.
Dus mocht er iets uitvallen dan word het wit. :P

Het is hier kkoudddd.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Droog (grijs) en 6 graden,  kun je best mee klappen. Bij jou is het meer klap...pertanden :#

Alex

Op de hele dag -1.
Brrrr

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0200 met Tapatalk 4

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mars

Hoor net dat er zondagavond in heel nederland sneeuw kan gaan vallen.
Als er dan ook maar genoeg valt. Zijwieltjes monteren aan de mtb en gaaaaaaan. >:(
Of bandjes met spikes erop leggen.

Alex

Grrrrrrr en ik wil morgen nog gaan fietsen.
Want door ziekte al een week niet op de fiets. :(

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0200 met Tapatalk 4

muis

Sneeuwballen gooien, kun je ook actief in de buitenlucht zijn :#

Alex

Blijkbaar heb jij niet zoveel hekel aan sneeuw als ik.

muis

Ik heb geen hekel aan sneeuw als het goed koud is, ik krijg pas hekel aan sneeuw als het gaat dooien.  Sneeuw, met plastic tassen van een heuvel glijden :>

Frankie

Citaat van: Alex op januari 25, 2014, 03:51:27 PM
Grrrrrrr en ik wil morgen nog gaan fietsen.
Volgens Windfinder mag je bij jullie morgenochtend  rekening houden met een temperatuur van -3 en een gevoelstemperatuur van -8 tot -9 maar komt er pas maandagavond een beetje sneeuw.
:P

muis

En alle kou die er nu aan komt hebben we niet met het klapweekend :P

Alex

Citaat van: muis op januari 25, 2014, 08:20:30 PM
En alle kou die er nu aan komt hebben we niet met het klapweekend :P
Tssssss niet de eerste keer dat we nachtvorst hebben met klapweekend. :P

Zie je nog zitten met korte mouwen. brrrrrrrrr

muis

:H dat zit ik nu ook. Dit jaar zitten we al weer later in het seizoen,  kun jij ook je korte mouwen O0

Alex

Ken je de beroemde foto van mij niet meer ik in mijn dikke fleece trui en toch nog koud.
Nou dit is alleen nog maar erger geworden.

Hier staat de haard aan met een lekkere 21 graden.
En toch een trui en pantoffels aan.

Frankie

Citaat van: Alex op januari 25, 2014, 08:21:29 PM
Tssssss niet de eerste keer dat we nachtvorst hebben met klapweekend.
Ehhhhh... Wij hebben komend jaar ZON met het klapweekend, ja?  En een heerlijk temperatuurtje, ja? Pas d'r op!  :#

muis

We hebben bijna altijd mooi weer en ehhh nachtvorst en zon tegelijk zal niet gebeuren dat garandeer ik je :#