Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Kien

Nou??????
Nou??????
Nou??????
:** :**
Nou??????
Nou??????
Nou??????

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Kien

GJT

muis

Ik ga het vanavond in orde maken (moet ik eerst zien dat ik de kids achter de laptop vandaan krijg :P )

:**

Alex

Oei oei gemeen hoor kan niet reserveren zonder wagen.;)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0200 met Tapatalk 4

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Ik weet nu al dat ik ga. :J Onafhankelijk van de vraag wanneer, waar, hoe lang en tegen welke kosten. Dus wat mij betreft hoeft er eigenlijk helemaal geen aanmeldingstopic te komen. :#

Kien

Staat nog een leuke A.K. Duet op marktplaats voor 50 euro, geen excuus voor Alex zeg ik.....

Alex

Er is een kans dat ik zaterdag alweer naar een vw mag kijken. :P

bensi

Citaat van: Alex op oktober 28, 2013, 07:50:52 PM
Er is een kans dat ik zaterdag alweer naar een vw mag kijken. :P
En is dat dan nu en HK of een CC  ..................... of toch een Jamet ?    :P
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

muis

Een Roadmaster,  kan lekker snel met alleen een grote luifel :H

Kien

:off :off :off :off :off :off

Nou??????
Nou??????
Nou??????

:o :o :o :o

Nou??????
Nou??????
Nou??????