Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Citaat van: olaf73 op april 21, 2014, 06:27:44 PM
Zit dat bij jou in blik of in zakjes, wij hebben blikjes mooi weer zijn langer houdbaar  ;)
verwerkt in de roadmaster sommige noemen het ook weleens een Light- of Sunnymaster ;)

jari

Citaat van: muis op april 21, 2014, 04:05:56 PM
@ Jari, blikjes zonneschijn mogen ook en anders een euro in de zonautomaat. O0 O0 O0
Ja die is lekkerrrrrr.......... zon automaat daar hangt een bordje aan DEFECT!! Lekker dan wat nu?? Blikjes zonneschijn waren uitverkocht bij de praxis en gamma en karwei en hornbach.... WAT NU??????
Jevipro

Frankie

jari

Citaat van: Frankie op april 21, 2014, 09:28:30 PM
Blikje tropisch fruit kopen.
HAAAAAAAAAAAAAAA daar heb ik er wel een paar van in huis... pffffffff gelukkig maar dat die ook tellen. Zij wel over de datum maar ach dat maakt niet zo veel uit denk ik. 8) :H :J :O 8) ::)
Jevipro

Alex

Tot nu toe nog slecht weer gehad met de meeting dus zal dit jaar ook wel weer goed komen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Citaat van: jari op april 21, 2014, 09:36:50 PM
HAAAAAAAAAAAAAAA daar heb ik er wel een paar van in huis... pffffffff gelukkig maar dat die ook tellen. Zij wel over de datum maar ach dat maakt niet zo veel uit denk ik. 8) :H :J :O 8) ::)
die hebben wij ook kerstpakket blikjes :H
The need for the many outweigh the needs of the few

herowebe

Citaat van: Alex op april 21, 2014, 09:44:05 PM
Tot nu toe nog slecht weer gehad met de meeting dus zal dit jaar ook wel weer goed komen.

Slecht weer.....???   ::)

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Wij schrokken al ik had net 40 blikjes tropisch mooi weer ingekocht.
The need for the many outweigh the needs of the few

Richard

Citaat van: Alex op april 21, 2014, 09:44:05 PM
Tot nu toe nog slecht weer gehad met de meeting dus zal dit jaar ook wel NOOIT weer goed komen.
Zo iets Alex. :P

Frankie

Citaat van: Mr Roadmaster op april 22, 2014, 10:30:51 PM
Zo iets Alex. :P
Je zal het nog meemaken... Stromende regen en nachtvorst op mijn verjaardag... :#

Richard

Citaat van: Frankie op april 22, 2014, 10:50:46 PM
Je zal het nog meemaken... Stromende regen en nachtvorst op mijn verjaardag... :#

Maar laat alsjeblieft die Paraplu thuis. :P

herowebe

Citaat van: Frankie op april 22, 2014, 10:50:46 PM

Ojee Frank, ervaring uit het verleden??   :(.    Biedt geen garantie voor de toekomst! Gelukkig!   :P

PS nachtvorst zijn we wel gewend!!

Frankie

Citaat van: Mr Roadmaster op april 22, 2014, 11:02:46 PM
Maar laat alsjeblieft die Paraplu thuis. :P
Tuurlijk. Plu heb ik ook niet nodig als die mij zondagochtend  als verjaardagscadeautje   overhandigd wordt. :#

muis

Een vouwmodel met softtip :#

Ik ga van de week maar eens contact opnemen met Smitveld om de puntjes op de i te zetten :J