Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yella

Citaat van: bensi op mei 25, 2014, 10:57:56 AM
Troep en brandvlekken in het gras als je er niets onder hebt staan. En daar is een camping eigenaar niet blij mee.
En ik denk de buren ook niet zo.
Heb al eens ruzie gehad met een Tsjech in Tsjechie die op een meter of 5 van onze nylon tent een fikkie ging stoken. Ik er heen, wilde natuurlijk geen vonkjes op dat nylon. Vent wilde niet stoppen, dus de beheerder gehaald. Toen moest hij wel stoppen, want fikkies mochten alleen op aangewezen plaatsen. En anders had ik er zo een emmer water op geflikkerd. Hij stond notabene wel een heel eind van zijn eigen tent vandaan. De sfeer was meteen klaar voor de paar dagen dat wij er nog stonden.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

jari

Citaat van: abbes008 op mei 25, 2014, 09:46:50 AM
Bij de bouwmarkten, action. Zet er wel iets onder, het brand tot op de bodem en het geeft behoorlijk veel troep
Krijg je die dingen wel uit als je eerder naar bed wil voor ze op zijn??
Jevipro

abbes008

Lastig, emmer water wil natuurlijk wel. Ik heb ze gehad, maar wordt niet echt enthousiast van die dingen.
Groeten,

Erik

KlapJoeri

Kan daar misschien wel lekker op het strandje...
The cold never bothered me anyway.....

muis

Dst moet kunnen, is er groot genoeg voor.  Hmm, ga er nog eens over denken of we die meenemen ;)

Ccindy

Wie komen er allemaal al op woensdag aan? Onze zoon heeft woensdag een studiedag, dus eigenlijk wilden we in de loop van de ochtend richting de camping gaan om daar rond lunchtijd aan te komen. Maar voor woensdag is de hele dag regen voorspeld en eigenlijk verwachten ze pas dat het donderdagochtend droog wordt.

Opzetten in de regen is niet bepaald onze hobby, bovendien geeft het meteen weer zo'n troep (en ik zit er eigenlijk niet op te wachten om de hele vouwwagen weer schoon te moeten maken voor we naar huis gaan, als ik dat enigszins kan voorkomen). Dus zit ik me nu af te vragen of we niet beter donderdag die kant op kunnen gaan. Wat doen jullie?
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Frankie

Citaat van: Ccindy op mei 26, 2014, 09:01:10 AM
Wat doen jullie?
Wij komen woensdag net na de lunch aan.
Het zal woensdag vast wel regenen. maar dat is niet zozeer het punt. De vraag is of het de hele dag in St. Nicolaasga regent. De kans daarop is klein. Er is altijd wel een droge periode waarin je kunt uitklappen.

Voor zondag wordt op dit moment ook wat regen verwacht. Maar ook voor die dag geldt: de kans dat het regent in heel Nederland gedurende de hele dag is nihil. Dus ook dan zal er op de camping wel een droge periode zijn.

Als je je te zeer door de regenvoorspellingen laat leiden, als zou de verwachte regen precies daar vallen waar je kampeert, kun je bijna nooit klappen. :N

beninkr

Ccindy. Volgens buienradar is het vanaf woensdag droog in st nicolaasga. We hopen dat deze gelijk heeft. Wij komen in de middag. Onze zoon moet eerst nog naar school en dan moeten we nog een stukje rijden naar Friesland. Het zal hopelijl rond 1500 worden

Ccindy

Een beetje regen vind ik ook niet zo'n ramp, maar als ik de berichten nu hoor over "extreme regenval", dan word ik niet echt vrolijk. Maar dan kijken we het gewoon even aan woensdag. Gelukkig is het voor ons maar 45 minuten rijden, dus als het echt heel erg slecht weer is, kunnen we altijd de wagen ingeklapt laten staan, thuis gaan slapen (leaseauto) en donderdagochtend terugkomen om de boel op te zetten. (mijn man heeft niet zoveel met kamperen, vooral niet bij slecht weer en in mijn eentje kan ik niet de hele boel opzetten).

Ik laat het maar op ons af komen.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

jari

wij gaan woensdagochtend rond 10 uur die kant uit heerlijk we hebben er zin in en ach wat regen...
Jevipro

Theu

Met jullie HK maakt dat niet zoveel uit. Wij zijn wat langer aan het klappen/bouwen.
Als mijn werk het toelaat hoop ik rond 13:00 weg te rijden. Oftewel 15:00 op de camping.

spikehome

Van_looney

"Niets is zo veranderlijk als het weer", enfin, we zien wel als we er komen. Het is niet verwegistan dus een snelle blik op buienradar geeft gauw genoeg antwoord op de vraag of je kan uitklappen of niet. Anders ga je gewoon een bakkie drinken bij de mensen die al wel geklapt hebben :)

Drummer-64

Er gaat zo toch een aardig plensje water over St. Nicolaasga dus geen geel gras als we aankomen morgen 8)

Frankie

Voor wie op vrijdag en/of zaterdag buiten de camping iets leuks zoekt:

Op vrijdag en zaterdag is in Lemmer de Lemmer Ahoy en Kermis. De Friese Skûtsjes en andere platbodems varen daarbij zoveel mogelijk in de Lemster baai.
Omdat ze daarbij goed te zien zijn voor het publiek is dat een prachtig spektakel.
http://www.zevenwolden.nl/evenementen/lemmer_ahoy.html