Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

jari

Ik had de camping even gemaild met het verzoek om voor mij de plattegrond per mail toe te sturen. Want (ik ben kippig) kon de nummers niet echt goed lezen. Nu kreeg ik dat netjes van hun toe gestuurd en.... deze plattegrond is anders dan op de site stond/staat. Voor de liefhebbers sluit ik hem er even bij. Er staan wat meer nummertjes bij nu!
Jevipro

Frankie

Citaat van: jari op november 05, 2013, 01:15:52 PMEr staan wat meer nummertjes bij nu!
Hmm... Dat zijn dan precies de nummertjes waarvan ze eerder (kennelijk) gezegd hebben dat die plaatsen opgeheven (zouden) zijn.

jari

Citaat van: Frankie op november 05, 2013, 01:36:12 PM
Hmm... Dat zijn dan precies de nummertjes waarvan ze eerder (kennelijk) gezegd hebben dat die plaatsen opgeheven (zouden) zijn.
Ja raar he? Of zouden ze mij nog een oude hebben gestuurd?? Ik hoop maar niet dat ik nu verwarring schop
Jevipro

theun

wij hebben ook een nieuw veld nummer gekregen 120  :K :> :>

Alex

Zal deze keer wel op tijd betalen anders mag ik weer niet komen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Die hoek waren ze van plan om te gaan gebruiken.  De oude plattegrond (van 2012) was zonder die hoek. Mooi, extra plekken dus :J

Frankie

Citaat van: muis op november 05, 2013, 09:25:04 PM
Die hoek waren ze van plan om te gaan gebruiken.  De oude plattegrond (van 2012) was zonder die hoek. Mooi, extra plekken dus :J
Hmm... maar dan blijft de vraag waarom ze Jolande verplaatst hebben toen die daarnaar vroeg.  :?

muis

Tja, dat weet ik niet.  Ik mail ze morgen wel even :J
Misschien waren ze in het ene rijtje wel een plekje vergeten. 

Jootje1710

Ik ben heel benieuwd naar de reactie op je mail Muis, want als de plekken wél bestaan ga ik terug naar plekje 132 want die is zo te zien mooier dan 122  :J :J :J
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

muis

Alex

Pfffffff met dagen als dit lijkt het nog wel erg ver weg. :(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jootje1710

Citaat van: muis op november 06, 2013, 10:19:04 AM
Mail is verstuurd, nu wachten op antwoord ;)

:I :I wat duurt het WACHTEN laaaaannnngggg  :?
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Alex

Ze zijn nog overwerkt van de aanmeldingen. :P
Ze denken kom op het is november en we hebben de eerste 19 plekken al bezet. ;)

jozefien

Misschien werkt deze week alleen de zaterdaghulp.

muis