Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Wij duimen mee Rianne :J
Citaat van: spikehome op november 08, 2013, 10:48:20 AM
ff crea bezig geweest met paint.
plaats nummers veranderd naar nummers van de aanmelding.
Dat is dan naar aanmelden hier op het forum ( ik heb het bv meteen geregeld bij het bevestigen van de camping) de camping zet zoveel mogelijk naast elkaar tenzij iemand een voorkeur heeft.

spikehome

Citaat van: muis op november 08, 2013, 12:51:17 PM
Wij duimen mee Rianne :JDat is dan naar aanmelden hier op het forum ( ik heb het bv meteen geregeld bij het bevestigen van de camping) de camping zet zoveel mogelijk naast elkaar tenzij iemand een voorkeur heeft.
hmm ja ik wil niet naast een vouwwagen staan  :P ::)

Frankie

Citaat van: spikehome op november 08, 2013, 12:53:12 PM
Ik vind ook eigenlijk dat ik een paar hele nare mensen in mijn buurt heb staan.  :(

;) ;) :P :#

jari

Jevipro

muis

Citaat van: spikehome op november 08, 2013, 12:53:12 PM
Je mag naast onze trailer tent komen staan :P :#

Jootje1710

Citaat van: Frankie op november 08, 2013, 01:37:02 PM
Ik vind ook eigenlijk dat ik een paar hele nare mensen in mijn buurt heb staan.  :(

Dan kom je in ons rijtje staan frankie  :>

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

jari

Weten jullie misschien.... Jan houdt wel van vissen nu mag dat natuurlijk niet in de zwemvijver maar... Dat kanaaltje - slootje dat achterlangs loopt.... Zou je daar wel mogen vissen??
Jevipro

jari

Citaat van: jari op november 08, 2013, 03:09:46 PM
Weten jullie misschien.... Jan houdt wel van vissen nu mag dat natuurlijk niet in de zwemvijver maar... Dat kanaaltje - slootje dat achterlangs loopt.... Zou je daar wel mogen vissen??

Laat maar heb het al gevonden!!

De omgeving van camping Blaauw is een paradijs voor de sportvisser. De vaarten op en om de camping maar ook de nabij gelegen meren, bieden veel mogelijkheid om deze tak van sport te beoefenen. Zo zitten er o.a. Brasem; Snoek; Paling; Blei; Voorn; Baars. Ook kunt u met één van onze bootjes de meren op voor een nog mooiere viservaring. Uiteraard heeft u een visvergunning nodig, welke op de postkantoren verkregen kan worden.
Jevipro

Frankie

Citaat van: GJT op november 08, 2013, 03:19:15 PM
3 Kytes op rij, en wellicht na dit weekend nog een Cocoon erbij  :)
Volgens mij is het bezit van een Kyte funest voor je ogen.  :# :#

spikehome

zo ff rood gemaakt valt beter op tussen de zwarte originele cijfers.

Overigens geen 3kyte's naast elkaar Ccindy zit er nog tussen.

1. Miss BBQ, Anne-Marie, Richard en Rory (11), Roadmaster family S 2007 plaats 143
2. Bonny en Alex ,Annemiek (12) Jasper (10 ) , tja vouwwagen onbekend. plaats 135
3. Frankie, Frank, Yvon, Aart Kok Livingstone 2012 plaats 141
4. muis, Wilma, Edward, Roan (13) en Ard (10), Conway Cortina 1997  plaats 144
5. Boompje, Monique, Peter, Kirsten (14), Hester (11) Holtkamper Kyte plaats 137
6. GJT, Gert Jan, Leonie, Hiske (dan 5) en Fedde (dan 11 mnd), Holtkamper Kyte  plaats 136
7. Cewi, Cees, Wilma, Twan ( wordt dan 15), Tessa (13) en een hond (naam nog onbekend), Holtkamper Cocoon MTT plaats 086
8. Sannie74, Göran, Sandra, Kirsten (dan 10), Jarkko (7), Sigrid (4), Cabanon Columbia 2011plaats 142
9. Theun, Theun, Nynke, Erwin (10), Kars (7), Jametic plaats 120
10. Herowebe, Ronald, Herwine en Mick ( de Jack Russell) Cabanon Venus plaats 087
11. Jootje1710, Jolande, Antoon, Steven (14), Emmy (13) en Fleur (11), Trigano Odyssee 2009 plaats 122
12. bensi, Ben en Ineke,  Combi Camp Venezia 2004 plaats 096
13. spikehome, Richard, Patricia en Marvin (14), Holtkamper kyte, plaats 139
14. Ccindy, Cindy, Wouter en Lucas (7), Jamet Dakota Outdoor plaats 138
15. Padi, Peter Margreet, Joyce (16), ? en Jackie de russel, Conway Classic plaats 089
16. Almer, Ria, Cornelis(15),Marleen(13) Roadmaster family S plaats 140
17. Kien, Wilfred, Harriet, Rick (6), Lars (4) Cabbanon Manga 2011 plaats 134
18. Jari, Jan, Ria, Ilse, (misschien) Denis (misschien) en Rianne, Cocoon XL plaats 121
19. Wezenveld, Willy, Pristen (10), Trigano Chantilly plaats 097

sannie75

Citaat van: Frankie op november 08, 2013, 01:37:02 PM

Nou je weet de toon wel te zetten Frankie.... :( :P

Frankie

sannie75

Ik zal de kinderen instrueren dat ze als ze vroeg wakker zijn in de tent naast ons een ontbijtje kunnen krijgen...en dan bedoel ik niet de tent van bah lekker..... >:(

Frankie

Citaat van: sannie75 op november 08, 2013, 04:45:28 PM
Ik zal de kinderen instrueren dat ze als ze vroeg wakker zijn in de tent naast ons een ontbijtje kunnen krijgen...en dan bedoel ik niet de tent van bah lekker..... >:(
Duh, als ik je nou vertel dat hier sinds onze verbouwing dagelijks om 07:15 (heel anders dan voor de verbouwing) een geheel gedekte ontbijttafel, met gezette koffie, een glaasje jus d'orange, indien gewenst een gekookt eitje en een pakje gesmeerde boterhammetjes plus iets extra's 'voor mee te nemen' klaarstaat. En dat het niet Yvon is die dat doet. Ik ben dus nergens bang voor!  :#

sannie75

Prima afgesproken!  :>

Moeten we de belegvoorkeuren van tevoren aangeven of gaat dat wel lukken?  8)