Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Die gaat zeker mee.
Als het goed is een ronde van ongeveer 50 km
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Haha, of lopen

Alex, ik heb verkeerd gekeken, aan de ene kant GJT met een Kyte en aan de andere kant Kien met een Cabanon :J

Richard

Citaat van: muis op februari 23, 2014, 09:54:19 PM
Haha, of lopen

Alex, ik heb verkeerd gekeken, aan de ene kant GJT met een Kyte en aan de andere kant Kien met een Cabanon :J
Dat zeg ik al twee caravans naast hem.... >:( :P

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: Alex op februari 23, 2014, 09:56:18 PM
Hmmmmm Kien of caravan hmmmmmmmmm  :X :X :X :X :X :X  :# :# :# :#
Heb hem niet voor niets de RCN bon gegeven :H :H :H :H

Alex

Zie je wist het de boel omkopen. :(
Zal eens kijken wat ik nog heb liggen. :P

muis

Mr Roadmaster staat wel naast een caravan gok ik, de plek die wij wilde is weggegeven aan een seizoen plek >:( >:( >:(

Richard

Citaat van: muis op februari 23, 2014, 09:59:13 PM
Mr Roadmaster staat wel naast een caravan gok ik, de plek die wij wilde is weggegeven aan een seizoen plek >:( >:( >:(
Ikwil ook geen muizen naast me tent alles behalve Bah lekker...

Alex

Die caravan is dan mooi verscholen achter de roadmaster van ehhh mr roadmaster. :P

Richard

Citaat van: Alex op februari 23, 2014, 10:02:05 PM
Die caravan is dan mooi verscholen achter de roadmaster van ehhh mr roadmaster. :P
Is die roadmaster toch ergens goed voor om al die caravans uitzicht te houden voor al die HK-tjes

muis

Ja, achter de grootmaster :H :H

En het scheelt, bij ons in de vouwwagen maar 1 muis :P :P :P

Richard

Citaat van: muis op februari 23, 2014, 10:03:54 PM
Ja, achter de grootmaster :H :H

En het scheelt, bij ons in de vouwwagen maar 1 muis :P :P :P
en wat voor EEN. ::)