Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Daarom snappen we het ook niet echt.
Het gaat toch om het lekkere kamperen? :?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Jootje1710 op maart 01, 2014, 06:07:36 PM
En ook veld 4 was toen een heel gezellig veld  :J :J :J
Beslist!! Maar toch had ik  daar het gevoel dat we wat misten. Je moest toch een fors eind wandelen om daar te komen waar de groepsdingen gebeurden (BBQ, groepsfoto). Ik heb daardoor ook echt Bonny's bingo gemist. Had ik toch graag aan meegedaan. :H

Maar los daarvan. Als je met twee of drie klappers als een soort blindedarmpje op een veld honderdvijftig meter verderop staat, kan ik me voorstellen dat je niet meer echt het gevoel gaat hebben dat je aan een voorjaarsweekeind van de vwc meedoet. :)

Alex

Vandaar hebben we nu ook een planning. :(
Lang een scheldwoord geweest bij ons. ;)

Tja we kunnen net garanderen hoeveel zich nog aanmelden voor het extra veldje.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bigbear

Citaat van: Alex op maart 01, 2014, 06:20:57 PM
Daarom snappen we het ook niet echt.
Het gaat toch om het lekkere kamperen? :?

ik heb geen plaats aangewezen gekregen, allen de mogelijkheid om ergens anders te gaan staan.

natuurlijk gaat het om het lekkere kamperen en dat kan dus op elke willekeurige camping  ::)

Alex

We willen wel eens een mailtje sturen wat hun bedoelingen zijn.
Misschien dat ze de aanmeldingen bij elkaar zetten op een ander veld.
En anders volgende keer beter.

De meetings zijn zeer populair zodat we de op=op hanteren.
We zoeken al de wat grotere campings uit maar kunnen niet onbeperkt blijven groeien.
Tja we hadden wel een optie voor een veld van 100 plekken maar dan moesten we het ook met evenementen sanitair doen.

olaf

Citaat van: Frankie op maart 01, 2014, 05:01:09 PM
Ja, maar de door de VWC gebruikte velden zijn niet alle velden die de camping heeft. Je kunt toch gewoon een plaats reserveren op toeristische plaatsen op veld D, E of F? Je zit dan alleen niet op 'de plek waar het gebeurt', maar net als destijds bij het wereldberoemde veld 4  :# een beetje achteraf ten opzichte van de VWC-meute.
veld 4 stonden daar dus klapper hooligans ?  :# Lijkt wel voetbal.
The need for the many outweigh the needs of the few

Frankie

Citaat van: Alex op maart 01, 2014, 07:19:50 PMTja we hadden wel een optie voor een veld van 100 plekken maar dan moesten we het ook met evenementen sanitair doen.
Met zoveel deelnemers weet ik niet of het nog echt leuk (lees: gezellig) blijft.

Alex

Nou dat zal wel meevallen.
Maar die evenementen sanitair zie ik niet zitten.

olaf

Hoe meer ziel hoe meer vreugd.
Evenementen sanitair zie ik ook niet zitten.
Alleen al het idee van een Dixi

Grumpy

Er is niks mis met een beperkt aantal plaatsen toch? Vol is vol lijkt me logisch en houdt t ook wel overzichtelijk 100 plaatsen is wel echt heel erg veel hoor

Frankie

Citaat van: olaf73 op maart 01, 2014, 07:45:23 PM
veld 4 stonden daar dus klapper hooligans ?  :# Lijkt wel voetbal.
Nee hoor. Daar stonden allemaal hele beschaafde mensen. Met een mooie klassieke Volvo, een fonkelnieuwe Livingstone, zeer genereuze Vlamingen met een bolderkar met lekkere Belgische biertjes, een trotse Kyte, een leuk stel met een Camplet, een dhz-er met een zelfgemaakt zijraam in z'n Aart Kok. En nog wat mensen die ik even kwijt ben.
Maar wel allemaal noodgedwongen gebruik makend van één sanitairwagen en een pakweg  tweehonderdvijftig meter van de vier hoofdvelden. Dat was dan wel  weer minder. :N

olaf

Wij verheugen ons er enorm op. En zal zeker een groot suc6 worden

GJT

Ik mis het 'groteklapweekendafteldingesvenster' op de site... Nu moet ik elke dag rekenen  I:

Alex

Alex

Hij is er weer.
Hmmmmm 87 dagen lijkt helemaal niet zoveel meer. :P