Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Als het goed is word het voor het eerst dat we voor het klapweekend nog een keertje gaan klappen.
Edelstenen zoeken staat op het program als het daar mooi weer is met de mei vakantie.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Oh leuk, op de camping waar jullie al eerder zijn geweest?  Wel lekker om de cocoon uit te proberen voor het klapweekend. Wij kunnen niet met de meivakantie dus we gaan met Pasen en daarna dus het klapweekend :J

Paulvh

Voor ons wordt het klapweekend de vuurdoop met de klapper. Voor die tijd zal ik hem nog eens in een weekend opzetten en kijken of alles compleet en inorde is.

bigbear

Ik begrijp dat het aantal plaatsten beperkt is. Je hoort mij ook niet klagen  :) Ik wens jullie veel plezier op die dagen. Wij gaan naar de Lage Vuursche om een paar dagen te kamperen. Volgend jaar hoop ik dat ik me eerder aan kan melden.

Groetjes, Henk

Alex

Had je ze al gevraagd of echt elk plekkie vol was?
Tja volgend jaar weer een uitdaging voor ons.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Appeltje

Citaat van: Paulvh op maart 25, 2014, 06:56:44 AM
Voor ons wordt het klapweekend de vuurdoop met de klapper. Voor die tijd zal ik hem nog eens in een weekend opzetten en kijken of alles compleet en inorde is.
Wij zijn er al vanaf dinsdag, buurman. Dus we zullen onze stoeltjes klaarzetten.  :H  :zw :#
"Home is where the Holtkamper is"

Alex

Heeee het is al erg genoeg dat die caravan lui dit doen.
We gaan ons toch niet tot hun nivau verlagen. :P

Appeltje

:+ :+
Dit gaat onder het motto 'gezellig dat jullie er zijn'  :#
Ik bied de buurman ook wel een drankje aan hoor... Oh nee, die zou hij meenemen  ;)

Alex

Ken het nog uit mijn Jamet tijd. :P
Ze stonden altijd met smart te wachten tot ik het veld op kwam rijden om te kijken hoe ik mikado aan doen was met de stokken. :P

Zijn gelukkig geen beelden van.

Denk ik. :?

muis

Ik denk dat er nog wel foto's zijn van het klapweekend van 2010 :# :#

Alex

Maar sta ik daar wel op te zweten met de stokken. :P

Paulvh

Tja lieve mensen, ik heb mij al enigszins voorbereid op de stokken parade. De stokken zijn al gelabeld. Dat scheelt al een beetje. Dus voor de rest zie ik wel.   :) en ik kijk uit naar de beloning  W: als ik de boel staande heb.  Als het goed is, dan is de Jutter nog koud als ik klaar ben.

Appeltje

Citaat van: Paulvh op maart 25, 2014, 10:07:14 PM
en ik kijk uit naar de beloning  W: als ik de boel staande heb.  Als het goed is, dan is de Jutter nog koud als ik klaar ben.
Dat komt vast goed!  :J :J

Grumpy

Citaat van: Alex op maart 25, 2014, 03:11:09 PM
Had je ze al gevraagd of echt elk plekkie vol was?
Tja volgend jaar weer een uitdaging voor ons.
Vandaag nog even gemaild, elk plekje op de velden is vol. Wel een reservelijstje voor als er alsnog mensen afzeggen (kans lijkt me vrij klein  :#) of plek elders op het terrein.

patrick vc

Even een vraagje zijn er soms nog Belgen op het weekend of ben ik de enige?