Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Naar aanleiding van de post van Alex over Omroep Gelderland verwacht ik tijdens het klapweekend natuurlijk wel  belangstelling van en live verslag door Omrop Fryslân. :J

Alex

Ja kwam die fragmenten weer tegen.
Ze waren door de verhuizing verloren gegaan. :P

Nou zou het leuk vinden maar reken er niet op dat ik weer zo vroeg op ga voor een stukkie radio.:P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op maart 28, 2014, 08:39:55 PMNou zou het leuk vinden maar reken er niet op dat ik weer zo vroeg op ga voor een stukkie radio.:P
Hoeft niet hoor. Ik moet toch vroeg op voor het ontbijt van de buurkinderen. :#

Alex

Oja dat was jij. :P

En ik ben dan er snel vandoor op de fiets. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: Frankie op maart 28, 2014, 08:31:48 PM
Naar aanleiding van de post van Alex over Omroep Gelderland verwacht ik tijdens het klapweekend natuurlijk wel  belangstelling van en live verslag door Omrop Fryslân. :J
:O :X

GJT

Alex

Frankie

Citaat van: Alex op maart 28, 2014, 09:11:29 PM
Oje weet ik weer eens ergens niks van. :(
Hoeft ook niet, want jij wil er toch niet vroeg voor op. :P

Alex

Maar dit wou ik de vorigekeer ook niet. :P
Maar je weet niet half hoe ze je onder druk zetten. ;)

sannie75

Citaat van: Frankie op maart 28, 2014, 09:00:14 PM
Hoeft niet hoor. Ik moet toch vroeg op voor het ontbijt van de buurkinderen. :#

:#

muis

Citaat van: Alex op maart 28, 2014, 09:39:40 PM
Maar dit wou ik de vorigekeer ook niet. :P
Maar je weet niet half hoe ze je onder druk zetten. ;)
Ik wil ook niet zo vroeg op als het niet hoeft, het is een vrij weekend. In dat fragment kon je aan mn stem horen hoe vroeg we naar bed gingen (en dan om 7 uur een interview geven ::) )

olaf

Net de stukjes van omroep Gelderland erg leuk, krijg er steeds meer zit aan  WW
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

:# Ik ook toen ik het net terugluisterde en dan dit weer erbij :>

Frankie

Citaat van: muis op maart 28, 2014, 09:51:03 PM
Ik wil ook niet zo vroeg op als het niet hoeft, het is een vrij weekend. In dat fragment kon je aan mn stem horen hoe vroeg we naar bed gingen (en dan om 7 uur een interview geven ::) )
Ik kan er, als ik de programmering en de programmabeschrijvingen bekijk, niet achter komen of Omroep Friesland dergelijke live reportages op lokatie doet. Ze hebben wel drie 'aktueel' blokken per dag waarvan er één om 6 uur 's ochtends begint :#