Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op maart 28, 2014, 11:16:39 PM
:(
Joh.. Lekker toch? Eerst om 06:30 een interview bij een ontbijt met eieren met spek en dan flink fietsen. :H

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

muis

Echt niet, daarna onderuit in een stoel in de zon :P O0

Alex

Er word al gesproken alsof het al geregeld is. :(

Frankie

Richard

Frankie

Richard

Citaat van: Frankie link=topic=12991.mrsg173286#msg173286 date=1396086769
Naam = Haas

:O
:# inkoppertje....   
afschieten die haas >:(

Alex

Onee Richard bemoeit zich er ook mee.
Onze radio machneet.

Frankie

Citaat van: Alex op maart 29, 2014, 12:01:58 PM
Onee Richard bemoeit zich er ook mee.
Onze radio machneet.
Lijkt me terecht. Richard is van de Limburgse gastvrijheid en de daarbij horende gezelligheid. Dus Omrop Fryslân is meer dan welkom. :)
Richard staat vast wel om 06:00u op om ze welkom te heten. :#

KlapJoeri

Citaat van: Frankie op maart 29, 2014, 07:41:03 PM
Lijkt me terecht. Richard is van de Limburgse gastvrijheid en de daarbij horende gezelligheid. Dus Omrop Fryslân is meer dan welkom. :)
Richard staat vast wel om 06:00u op om ze welkom te heten. :#
Zomertijd of wintertijd :)
The cold never bothered me anyway.....