Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jootje1710

En ik ga dit van een afstandje bekijken  :> met  bier  :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

muis

Alex

En zo voor mijn vouwwagen zittende denk ik maar niet snel genoeg
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: Alex op mei 01, 2014, 12:33:36 PM
En zo voor mijn vouwwagen zittende denk ik maar niet snel genoeg
ben je alleen dan !!! Mis je je vrienden  :#

Alex

Kom maar op met het klapweekend kan niet wachten om weer met het karretje ervandoor te gaan.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

herowebe

Citaat van: Alex op mei 04, 2014, 06:48:51 PM
Kom maar op met het klapweekend kan niet wachten om weer met het karretje ervandoor te gaan.

:# WW ;)

Alex

Kijk Herwine ook weer veilig thuis gekomen.

GJT

Toch blij dat het nu geen hemelvaart is...

Jootje1710

En alle regen die nu valt, valt niet met Hemelvaart  WW WW WW
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

spikehome

Nou hoop dat we dan droger weer hebben.

Ccindy

Ik heb goed weer besteld, zonder regen!   ;)
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

Zou uniek zijn klapweekend met slecht weer.

Zelfs het najaars weekend gaat altijd goed

Yella

Citaat van: Alex op mei 08, 2014, 09:43:53 AM
Zou uniek zijn klapweekend met slecht weer.

Zelfs het najaars weekend gaat altijd goed
Eens is de eerste keer. En het meeste valt gelukkig naast je. :#
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

Nee hoor regen is er niet bij in begrepen

Chrisje

Ik heb na het klapweekend nog een week vakantie en dan hoop ik wel dat het weer goed is.