Het grote Voorjaars weekend topic(2014)

Gestart door Kien, oktober 28, 2013, 06:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: GJT op mei 15, 2014, 09:54:11 PMDer komt it favoriete Fryske tonger core fjot: Jitiizer..
Jakkes... :ca

GJT

Citaat van: Frankie op mei 15, 2014, 10:10:00 PM
Jakkes... :ca

:# je moet er van houden, het is ook 'niet echt' mijn smaak. De gemiddelde Fries zal ook niet erg trots zijn op dit spul ::)

Alex

Hmmmm nog verweg gelukkig.

Wo 28/05    bewolkt en zware regenbuien    11/19°C    NW 3    40%    50%/10.5mm
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: GJT op mei 15, 2014, 10:13:04 PM
:# je moet er van houden
Alles went. Zelfs hangen. Als je het maar lang genoeg doet. :#

Frankie

Citaat van: Alex op mei 15, 2014, 10:29:18 PM
Hmmmm nog verweg gelukkig.

Wo 28/05 bewolkt en zware regenbuien 11/19°C NW 3 40% 50%/10.5mm
Het KNMI durft met een zeer royale onzekerheid niet verder dan 10 dagen vooruit te kijken.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bensi

't is maar ter vergelijk, zal allemaal best meevallen   KK

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Frankie

Kien

Ff Manga schoon spoelen woensdag nacht......

Van_looney

Ach, het kan dooien, het kan vriezen... De beste friezen zijn d... eeeh, laat maar.

PietPakbier

Citaat van: olaf73 op mei 15, 2014, 08:42:09 PM
Heeft iemand SBS6 HvNL al gemaild of al met Piet P gesproken dat we naar Friesland komen?
Ja , hier ben ik. Roept U maar.

jari

Jevipro

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

bensi

Wij zijn vanmiddag even op Camping Blaauw geweest, even kijken................   erg mooie camping hoor, geweldige keuze lijkt me. Ook voor de kinderen heel leuk.

Zal straks even een paar plaatjes hier neer gooien    :)
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Paulvh

Citaat van: bensi op mei 17, 2014, 05:34:48 PM
Wij zijn vanmiddag even op Camping Blaauw geweest, even kijken................   erg mooie camping hoor, geweldige keuze lijkt me. Ook voor de kinderen heel leuk.

Zal straks even een paar plaatjes hier neer gooien    :)
:>